dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j.niemieckim
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
świętokrzyskie
świętokrzyskie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca zdalna
- Praca od zaraz
- Szukamy wielu kandydatów
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України

- Praca zmianowa:tak
- Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek), sobota
- Tryb wypłaty:miesięczna
- System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki
Twój zakres obowiązków
Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Jak wygląda dzień pracy?
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
Telefoniczna obsługa klienta
Back office
Zapoznawanie się ze zmianami w procedurach
Szkolenia, coachingi, spotkania 1:1
Nasze wymagania
Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
To oferujemy
Wynagrodzenie w wysokości 6000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto)
Możliwość pracy w biurze, domu lub w trybie hybrydowym (w zależności od projektu).
Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.
W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
Pozostałe benefity: kafeteria Worksmile, dofinansowanie wypoczynku, prywatna opieka medyczna, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
owoce
zniżki na firmowe produkty i usługi
brak dress code’u
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
pakiet relokacyjny
wyprawka dla dziecka
paczki świąteczne
Więcej benefitów znajdziesz w zakładce "O firmie".
ChatAssess
Rozmowa telefoniczna
Spotkanie online
Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij test (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatw.
Wymagania pracy zdalnej:
Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.
Nasze wartości
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
W Transcom zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie. Setki klientów, w tym innowacyjni gracze z obszaru e-commerce, dynamicznie rozwijające się fintechy, legendy technologii i wiele innych, mogą polegać na nas w zakresie usług on-, off - i nearshoringowych.
Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w 85 centrach obsługi i własnych domach, w 27 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office.
W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu.
Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).