dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista/ka ds. obsługi klienta z j. szwedzkim
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
- Aleja Grunwaldzka 50, GdańskGdańsk, pomorskie
- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- Praca zmianowa:tak
- Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
- Godziny pracy:zmiany w przedziale godz. 08:00 - 18:00
- Tryb wypłaty:miesięczna
- System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Aleja Grunwaldzka 50
Gdańsk
Twój zakres obowiązków
Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Jak wygląda dzień pracy?
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
Telefoniczna obsługa klienta
Back office
Zapoznawanie się ze zmianami w procedurach
Szkolenia, coachingi, spotkania 1:1
Nasze wymagania
Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
Biegła znajomość języka szwedzkiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - do komunikacji wewnątrz firmy.
Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 08:00 - 18:00.
Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
To oferujemy
Wynagrodzenie w wysokości 6300 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto)
Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym.
W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
owoce
zniżki na firmowe produkty i usługi
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
pakiet relokacyjny
wyprawka dla dziecka
paczki świąteczne
Więcej benefitów znajdziesz w zakładce "O firmie".
ChatAssess
Rozmowa telefoniczna
Spotkanie online
Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij test (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatw.
Wymagania pracy zdalnej:
Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.
Nasze wartości
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
W Transcom zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie. Setki klientów, w tym innowacyjni gracze z obszaru e-commerce, dynamicznie rozwijające się fintechy, legendy technologii i wiele innych, mogą polegać na nas w zakresie usług on-, off - i nearshoringowych.
Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w 80 centrach obsługi i własnych domach, w 25 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office.
W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu.
Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).