Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. szwedzkim

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

6 3008 300 brutto / mies.
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna
  • Praca zmianowa:tak
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:zmiany w przedziale godz. 08:00 - 18:00
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Aleja Grunwaldzka 50

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.

Podział czasu pracy
65%

Telefoniczna obsługa klienta

25%

Back office

5%

Zapoznawanie się ze zmianami w procedurach

5%

Szkolenia, coachingi, spotkania 1:1

Nasze wymagania

  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.

  • Biegła znajomość języka szwedzkiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - do komunikacji wewnątrz firmy.

  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 08:00 - 18:00.

  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!

To oferujemy

  • Wynagrodzenie w wysokości 6300 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto)

  • Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym.

  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.

  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • pakiet relokacyjny

  • wyprawka dla dziecka

  • paczki świąteczne

  • Więcej benefitów znajdziesz w zakładce "O firmie".

Etapy rekrutacji
1

ChatAssess

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie online

Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij test (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatw.

Wymagania pracy zdalnej:

Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.

Nasze wartości

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

W Transcom zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie. Setki klientów, w tym innowacyjni gracze z obszaru e-commerce, dynamicznie rozwijające się fintechy, legendy technologii i wiele innych, mogą polegać na nas w zakresie usług on-, off - i nearshoringowych.

Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w 80 centrach obsługi i własnych domach, w 25 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office.

W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu.

Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).

Przewiń do profilu firmy