Oferta pracy

Specjalista/ka ds. obsługi recepcji

"MODERN-EXPO" S.A.O firmie

"MODERN-EXPO" S.A.

Ludwika Spiessa 3

Lublin

Czym żyje nowoczesny handel detaliczny? Szybkimi zmianami. Innowacjami, które transformują doświadczenie klientów. Atmosferą, która buduje zaufanie i zaangażowanie. Taka jest rzeczywistość, w której dzisiaj pracujemy. To nam jednak nie wystarcza. Nieustannie zadajemy sobie pytanie: kim będzie konsument przyszłości? Jaka będzie wyglądała sprzedaż detaliczna przyszłości? Jak możemy zmienić biznes naszych partnerów i stworzyć nowe doświadczenia konsumenckie dla kupujących z całego świata?
To podejście sprawiło, że Modern Expo od ponad 25 lat jest globalnym dostawcą i liderem zintegrowanych rozwiązań z zakresu wyposażenia sklepów. Aktualnie dostarczamy je dla partnerów z ponad 70 krajów. Wybraliśmy ścieżkę agenta zmian.

Jeśli chciałbyś/-abyś odpowiedzieć wspólnie z nami na te oraz wiele innych pytań i stać się jednym z agentów zmiany, dołącz do naszego zespołu!

Aktualnie poszukujemy kandydatów chcących rozwijać się na stanowisku:
Specjalista/ka ds. obsługi recepcji

Za co będziesz odpowiedzialny rozpoczynając z nami współpracę:

  • Organizacja pracy recepcji oraz administrowanie zleconymi procesami biurowymi
  • Bieżące wsparcie administracyjne zespołów oraz Zarządu
  • Telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa Klientów oraz Gości Firmy w oparciu o najwyższe standardy
  • Prowadzenie rejestru poczty przychodzącej oraz wychodzącej, zapewnienie płynnego obiegu zleconych dokumentów
  • Dbałość o nienaganny wygląd biura oraz nadzór nad jego prawidłowym działaniem
  • Wsparcie dla pracowników w zakresie bieżącej komunikacji wewnętrznej
  • Przygotowywanie zleconych raportów i notatek we współpracy z innymi działami
  • Wsparcie w organizacji wyjazdów służbowych, spotkań wewnętrznych, wyjazdów integracyjnych
  • Odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe i spożywcze, współpraca z personelem sprzątającym, kontakt z dostawcami

Jeśli poniższe wymagania to również Twoje mocne strony:

  • Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Klienta Biznesowego
  • Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, obsługa urządzeń biurowych
  • Doskonała organizacja pracy własnej, ustalania priorytetów
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, zorientowanie na cel
  • Gotowość do uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń, łatwość przyswajania wiedzy i nawiązywania kontaktów
  • Wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Mile widziani studenci ostatnich lat studiów

To szukamy właśnie Ciebie! Będąc naszym Pracownikiem możesz liczyć na:

  • Pracę w Firmie będącej liderem w swojej branży (odziały w 6-krajach, ponad 3000 Pracowników)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w młodym, dynamicznym zespole
  • Możliwość współpracy z wiodącymi markami na rynku polskim oraz zagranicznym
  • Udział w tworzeniu nowych rozwiązań
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  • Nowoczesne zaplecze biurowe oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Nielimitowany dostęp do pysznej kawy, dofinansowanie do kursów językowych, szkoleń, posiłków, możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz bogatego systemu kafeteryjnego MyBenefit, regularne spotkania integracyjne

Osoby spełniające powyższe wymagania proszone są o przesłanie listu motywacyjnego oraz CV 
za pomocą przycisku Aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy