Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista/ka ds. obsługi sekretariatu i Zarządu

STIEGELMEYER Sp. z o.o.

  • Grubno 63, Grubno (pow. chełmiński)
    Grubno (pow. chełmiński), kujawsko-pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

STIEGELMEYER Sp. z o.o.

63

Grubno (pow. chełmiński)

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za kwestie organizacyjne i administracyjne na potrzeby Zarządu;

  • Udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu;

  • Organizacja kalendarza, podróży służbowych, spotkań i wizyt gości oraz delegacji;

  • Stały kontakt z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy;

  • Przygotowywanie korespondencji, pism, analiz i raportów w powierzonym zakresie;

  • Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych;

  • Współorganizacja imprez i wyjazdów firmowych;

  • Rezerwacja sal konferencyjnych;

  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie;

  • Zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego; umożliwiająca swobodną komunikację z kontrahentami zagranicznymi;

  • Doskonała organizacja pracy własnej, zorientowanie na cel, komunikatywność;

  • Kreatywność, aktywność, zaangażowanie.

Mile widziane

  • Znajomość SAP;

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • paczki świąteczne