Oferta pracy

Specjalista/-ka ds. obsługi sekretariatu

CENTRUM ARCHIWISTYKI SPOŁECZNEJO firmie

  • Tadeusza Rejtana 17
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

CENTRUM ARCHIWISTYKI SPOŁECZNEJ

Tadeusza Rejtana 17

Warszawa

Centrum Archiwistyki Społecznej (CAS) jest instytucją kultury, powołaną aby wspierać inicjatywy społeczne na rzecz zabezpieczania i upowszechniania zapisów pamięci historycznej. Obecnie w Polsce takie działania podejmuje blisko 500 podmiotów (fundacji, stowarzyszeń, instytucji samorządowych). Liczba ta cały czas wzrasta, gdyż obszary, którymi one zajmują się (historia lokalna, życie społeczne, kulturalne, sportowe itp.), cieszą się dużym zainteresowaniem.

Specjalista/-ka ds. obsługi sekretariatu

Centrum Archiwistyki Społecznej (CAS) prowadzi rekrutację na stanowisko: Administrator Biura - specjalista ds. obsługi sekretariatu. Zgłoszenia przyjmujemy do 24 lipca 2020 roku (włącznie).

Twoje obowiązki:
Prowadzenie obsługi kancelaryjnej, w szczególności przyjmowanie wpływającej korespondencji i jej ewidencjonowanie w elektronicznym systemie obiegu dokumentów (EZD);
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
Prowadzenie ewidencji między innymi: dokumentów kosztowych, umów, korespondencji itp;
Ewidencjonowanie i gromadzenie zbioru wewnętrznych aktów normatywnych;
Organizacja pracy i obsługa biura Dyrekcji;
Organizacja spotkań i ich obsługa;
Redakcja i aktualizacja strony Biuletynu Informacji Publicznej;
Obsługa skrzynki instytucji na platformie elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP;
Samodzielne redagowanie pism, po uzgodnieniu treści z Dyrekcją;
Archiwizacja dokumentów instytucji;
Koordynowanie przepływu informacji między działami;
Dbanie o terminowość i poprawność wykonania zleconych zadań
Współpraca z firmami zewnętrznymi i wsparcie przy prowadzonych przez instytucję projektach oraz inne bieżące prace związane z funkcjonowaniem biura;
Prowadzenie spraw administracyjno–organizacyjnych (np. zaopatrzenie w materiały biurowe i eksploatacyjne, sprawy lokalowe);
Obsługiwanie połączeń telefonicznych oraz urządzeń biurowych;
Redagowanie pism o charakterze ogólnym.

Wymagania:

Wykształcenie: średnie;
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się językiem w typowych, prostych sytuacjach komunikacyjnych;
Umiejętność precyzyjnego formułowania wypowiedzi pisemnych i ustnych;
Umiejętność skutecznej komunikacji;
Wysoka kultura osobista;
Trzyletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Mile widziane:
Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
Znajomość systemów do elektronicznego zarządzania dokumentacją.

2 - 4 lat

Oferujemy:
stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
przyjazną atmosferę pracy;
możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkoleń, samodzielność w realizacji zadań, dogodną lokalizację biura, blisko stacji metra Pole Mokotowskie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego za pomocą przycisku APLIKUJ

W tytule maila prosimy wpisać: Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Zgłoszenia przyjmujemy do 5 sierpnia 2020 r. (włącznie)

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.

Centrum Archiwistyki Społecznej zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy