Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista/-ka ds. projektów kulturalnych

Muzeum Emigracji w GdyniO firmie

  • Polska 1
    Gdynia, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Umowa o pracę, Umowa na zastępstwo
  • Część etatu
  • Specjalista

Muzeum Emigracji w Gdyni

Polska 1

Gdynia

Kim jesteśmy i co robimy?

Jesteśmy grupą zaangażowanych osób, które lubią swoją pracę. Codziennie pracujemy nad tym, aby kontakt z kulturą był dostępny i atrakcyjny dla każdego. Zależy nam na tym, by wizyta w muzeum była przyjemna i dopasowana do potrzeb każdego odbiorcy. Wspólnie staramy się projektować angażujące doświadczenia dla wszystkich grup wiekowych i społecznych.

Muzeum Emigracji w Gdyni znajduje się w budynku dawnego Dworca Morskiego. Każdego dnia w pracy towarzyszy nam widok morza i statków. Naszymi działaniami opowiadamy historię polskich emigrantów.

Specjalista/-ka ds. projektów kulturalnych

Praca w pełnym wymiarze czasu pracy 40 godziny tygodniowo.

Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony.

Kogo szukamy do zespołu?

Specjalistki/Specjalisty ds. projektów kulturalnych, do której/którego obowiązków należało będzie m.in.

  • opracowywanie wydarzeń kulturalnych począwszy od koncepcji przez realizację aż po efekt końcowy;
  • przygotowywanie ewaluacji procesu oraz rozliczenie i zamknięcie projektu;
  • przygotowywanie dokumentów formalnych związanych z koordynowanymi wystawami czasowymi i wydarzeniami kulturalnymi;
  • przygotowanie harmonogramów i budżetów projektów wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych;
  • współpraca z instytucjami i podmiotami zaangażowanymi w realizację wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych;
  • koordynacja pracy zespołu realizującego wystawę czasową lub wydarzenie kulturalne;
  • nadzór nad realizacją harmonogramu i budżetu wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych;
  • koordynacja wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych organizowanych przez MEG;
  • koordynacja realizacji programu towarzyszącego wystawom czasowym;
  • koordynacja publikacji towarzyszących wystawom czasowym;
  • opracowywanie wniosków o dofinansowanie projektów wystawienniczych ze źródeł zewnętrznych.

Jakie warunki musisz spełniać?

Szukamy osoby, która posiada:

  • wykształcenie co najmniej wyższe z zakresu nauk humanistycznych;
  • udokumentowane minimum 2-letnie doświadczenie w administracji i realizacji projektów; w tym projektów grantowych i/lub projektów finansowanych ze środków publicznych;
  • podstawową wiedzę na temat aktualnych przepisów prawnych w zakresie działalności muzeów oraz instytucji kultury;
  • wiedzę i znajomość tematyki będącej przedmiotem działalności Muzeum;
  • doskonałe zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne;
  • bardzo dobrą znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość;
  • wysoką kulturę osobistą.

Dodatkowo mile widziane będą:

  • doświadczenie w pracy w samorządowej instytucji kultury bądź organizacji NGO o profilu kulturalno-społecznym.
  • doświadczenie przy współtworzeniu wystaw lub instalacji o charakterze kulturalnym,
  • znajomość innych języków obcych.

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej instytucji kultury;
  • współpracę z młodym, kreatywnym zespołem.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV wraz z listem motywacyjnym;
  2. Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  3. Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopie/skany innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
  5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji o treści : „Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora: Muzeum Emigracji w Gdyni z siedzibą w Gdyni przy ul. Polskiej 1 moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. badawczych.”

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres: Muzeum Emigracji w Gdyni, biuro: ul. Polska 1, 81-339 Gdynia z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Specjalisty ds. projektów kulturalnych lub za pomocą przycisku aplikowania  w  terminie do dnia 13 kwietnia do godz. 15:30 "

 

 

Ogłoszenie archiwalne