Specjalista/-ka ds. telefonicznej obsługi klienta - infolinia

  • Lublin, lubelskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-10-05
  • Ważna jeszcze 16 dni (do 2018-11-04)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Voice Contact Center sp. z o.o. we współpracy z największą polską firmą ubezpieczeniową PZU SA poszukuje kandydatek / kandydatów do pracy na stanowisku:

    Specjalista/-ka ds. telefonicznej obsługi klienta - infolinia

    miejsce pracy: Lublin, ul. Leszczyńskiego 60

    Zakres obowiązków:

    • kompleksowa obsługa klienta 
    • udzielanie klientom informacji i realizacja dla nich wsparcia
    • budowanie relacji z klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy 
    • sporządzanie raportów z wykonywanych działań
    • prace biurowe

    Nasze oczekiwania:

    • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
    • kreatywność oraz entuzjazm w działaniu
    • nastawienie na realizację celów
    • dobra znajomość obsługi komputera lub chęć nauki w tym zakresie
    • wykształcenie min. średnie
    • mile widziane doświadczenie obsłudze klienta, ale niekonieczne.

    Nasza oferta:

    • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
    • stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) plus system motywacyjny
    • profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe w ramach godzin pracy
    • realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
    • praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
    • bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym oraz przyjazna atmosfera
    • atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki
    Brzmi interesująco? Prześlij cv klikając przycisk:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji objętych formularzem oraz podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych przez Pro People sp. z o.o. (ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa) oraz pozostałe spółki z Grupy OEX (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. 2016 poz. 922). Podmioty tworzące Grupę OEX, odpowiedzialne za przetwarzanie danych osobowych: OEX S.A. (ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa), Pro People Sp. z o.o. (ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa), Cursor SA (ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa), Divante Sp. z o.o (ul. Dmowskiego 17, 50-203 Wrocław), Mer Service Sp. z o.o. (ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa), Tell sp. z o.o. (ul. Forteczna 19A, 61-362 Poznań) , Europhone Sp. z o.o. (ul. Forteczna 19A, 61-362 Poznań), PTI Sp. z o.o., (ul. Forteczna 19A, 61-362 Poznań), ArchiDoc SA (ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa), Voice Contact Center Sp. z o.o. (ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa) Zostałem poinformowany/-a, że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia procesu rekrutacji.