Oferta pracy

Specjalista/ka ds. wsparcia - Helpdesk

PCG Academia sp. z o.o

PCG Academia sp. z o.o

954F

Jasionka (pow. rzeszowski)

Technologie, których używamy

Wymagane

  • SQL

  • C#

  • VBA

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • opieka i utrzymywanie partnerskich relacji z obecnymi klientami,

  • analiza i rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych zgodnie z czasami reakcji,

  • monitorowanie zagadnień zgłoszonych przez klientów,

  • bieżąca współpraca z działem rozwoju oprogramowania,

  • aktualizacja oprogramowania,

  • testowanie oprogramowania w zakresie zagadnień zgłoszonych przez klientów,

  • praca z bazami danych takimi jak np. MS SQL

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy z klientem oraz w pracach wdrożeniowych lub serwisowych systemów informatycznych,

  • znajomość baz danych i środowiska MS SQL,

  • podstawy skryptów C# oraz VBA,

  • znajomość pakietu Microsoft Office,

  • znajomość procesów zachodzących w uczelniach wyższych i umiejętność ich analizy dla potrzeb serwisowych (mile widziane),

  • język angielski na poziomie komunikatywnym,

  • umiejętności diagnozowania i szybkiego reagowania na problemy,

  • staranna i terminowa realizacji zadań,

  • zarządzanie priorytetami i organizacją czasu pracy,

  • umiejętność pracy w zespole

  • zdolności komunikacyjne

To oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się organizacji, będącej liderem rozwiązań informatycznych dla szkolnictwa wyższego,

  • realizację projektów dla najbardziej rozpoznawalnych uczelni w Polsce,

  • mentoring doświadczonych koleżanek i kolegów w stawianiu pierwszych kroków w naszej firmie,

  • szkolenia produktowe oraz wsparcie w okresie wdrożenia,

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

PCG Academia sp. z o.o

PCG Academia to doświadczony Zespół profesjonalistów specjalizujący się w usługach informatycznych dla uczelni. Stanowimy integralną część Public Consulting Group, globalnej firmy doradczej z Bostonu, która od 30 lat świadczy usługi doradcze i informatyczne dla klientów z sektora edukacji, zdrowia i opieki społecznej. Jesteśmy spółką siostrą firmy LIBRUS. Razem stanowimy największą grupę kapitałową w Polsce dostarczającą systemy do zarządzania dla instytucji edukacyjnych wszystkich szczebli - od szkół podstawowych po szkoły wyższe. O przewadze konkurencyjnej PCG Academia decydują: kompleksowość naszej oferty, stale rozwijana, międzynarodowa sieć partnerów produktowych oraz potencjał biznesowy grupy kapitałowej, której właścicielem jest Public Consulting Group z Bostonu.

Przewiń do profilu firmy