Aon

Specjalista/-ka ds. wsparcia sprzedaży (klient masowy)

AonO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 14 dni
    11 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top

Ponad 50 tys. osób, 500 biur, w ponad 120 krajach to Aon Corporation, który od 2014 roku jest notowany na giełdzie w Nowym Jorku. Roczne przychody firmy oscylują na poziomie 12 mld USD. W Polsce Aon działa od 1992 roku i ma pozycję lidera w zarządzaniu ryzykiem, pośrednictwie ubezpieczeniowym i reasekuracyjnym.

Aon to miejsce, w którym znajdziesz wysokiej klasy ekspertów zarządzających wszelkim ryzykami występującymi w przedsiębiorstwach. Dzięki naszej pracy klienci mogą bezpieczniej realizować swoje cele biznesowe.

Pracując z nami, obsługując różnorodnych klientów, masz szansę stać się dla nich doradcą, ekspertem i partnerem biznesowym.

Specjalista/-ka ds. wsparcia sprzedaży (klient masowy)
Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania:

  • Proaktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych w ramach współpracy z klientem biznesowym
  • Kontakt z klientem celem przedstawienia oferty oraz zweryfikowanie potrzeb w zakresie ubezpieczeń
  • Wystawianie polis
  • Koordynacja programów ubezpieczeniowych dla nowych klientów poprzez kreatywne działania zwiększające liczbę ubezpieczonych
  • Udział w targach branżowych oraz eventach

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenie zawodowe min. 3 lata
  • Doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń poparte sukcesami
  • Znajomość rynku ubezpieczeniowego
  • Praktyczna wiedza z zakresu różnego typu ubezpieczeń
  • Budowanie relacji z klientem biznesowym oraz klientem indywidulanym
  • Komunikatywność i nastawienie na współpracę zarówno wewnątrz zespołu jak i pomiędzy zespołami na poziomie firmy oraz regionu
  • Prawo jazdy kat. B oraz znajomość dobra języka angielskiego

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o globalnym zasięgu,
  • Ciekawe, ambitne zadania i cele, 
  • Możliwość udziału w wielu inicjatywach poza zawodowych (społecznych, sportowych, prozdrowotnych).


Ponad 50 tys. osób, 500 biur, w ponad 120 krajach to Aon Corporation, który od 2014 roku jest notowany na giełdzie w Nowym Jorku. Roczne przychody firmy oscylują na poziomie 12 mld USD. W Polsce Aon działa od 1992 roku i ma pozycję lidera w zarządzaniu ryzykiem, pośrednictwie ubezpieczeniowym i reasekuracyjnym.

Aon to miejsce, w którym znajdziesz wysokiej klasy ekspertów zarządzających wszelkim ryzykami występującymi w przedsiębiorstwach. Dzięki naszej pracy klienci mogą bezpieczniej realizować swoje cele biznesowe.

Pracując z nami, obsługując różnorodnych klientów, masz szansę stać się dla nich doradcą, ekspertem i partnerem biznesowym.

Specjalista/-ka ds. wsparcia sprzedaży (klient masowy)

Główne zadania:

  • Proaktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych w ramach współpracy z klientem biznesowym
  • Kontakt z klientem celem przedstawienia oferty oraz zweryfikowanie potrzeb w zakresie ubezpieczeń
  • Wystawianie polis
  • Koordynacja programów ubezpieczeniowych dla nowych klientów poprzez kreatywne działania zwiększające liczbę ubezpieczonych
  • Udział w targach branżowych oraz eventach

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenie zawodowe min. 3 lata
  • Doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń poparte sukcesami
  • Znajomość rynku ubezpieczeniowego
  • Praktyczna wiedza z zakresu różnego typu ubezpieczeń
  • Budowanie relacji z klientem biznesowym oraz klientem indywidulanym
  • Komunikatywność i nastawienie na współpracę zarówno wewnątrz zespołu jak i pomiędzy zespołami na poziomie firmy oraz regionu
  • Prawo jazdy kat. B oraz znajomość dobra języka angielskiego

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o globalnym zasięgu,
  • Ciekawe, ambitne zadania i cele, 
  • Możliwość udziału w wielu inicjatywach poza zawodowych (społecznych, sportowych, prozdrowotnych).

Ogłoszenie archiwalne