Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista/-ka w Biurze Obsługi Klienta

NEW EDEN LABS S.A.

  • Lublin

    Lublin, lubelskie
  • ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych,

  • Rozwój współpracy z obecnymi i przyszłymi Klientami B2B (telefonicznie, mailowo, w biurze),

  • Aktywna oraz bieżąca sprzedaż do Klienta - od telefonicznej rozmowy do wystawienia faktury, archiwizacji dokumentów i monitorowania stanu płatności od Klientów,

  • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów - aktualizacja i wprowadzanie danych kontrahentów, monitorowanie poziomu rabatów, kontrola ostatecznej ceny sprzedaży w zamówieniu,

  • Wsparcie i współpraca z Zespołami wewnętrznymi: Sprzedaż, Magazyn/Logistyka, Marketing, Księgowość,

  • Monitorowanie i raportowanie poziomu stanu magazynowego produktów, utrzymanie przyjętego poziomu rotacji produktów (współpraca z magazynem i planowaniem produkcji),

  • Współpraca z operatorami logistycznymi - obsługa transmisji, kontrola stanu i prawidłowości realizacji dostaw,

  • Przygotowywanie zestawień, raportów związanych z handlem i zakresem stanowiskowych obowiązków,

  • Aktualizacja i dystrybucja danych dotyczących oferty produktowej oraz cen produktów (cenniki) wewnątrz firmy i do Klientów,

  • Inne kwestie administracyjne w ramach obszaru handlowego.

Nasze wymagania

  • Komunikatywność, umiejętność współpracy i pozytywna osobowość,

  • Wysoki poziom rzetelności i odpowiedzialności,

  • Dobra znajomość i praktyczna obsługa środowiska office: excel, word, ppt,

  • Chęci do pracy w nowym dynamicznym Zespole i angażowanie się w jego rozwój,

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku z dorobkiem własnych sukcesów będzie dodatkowym atutem,

  • Jesteśmy pasjonatami alternatywnej żywności, do Zespołu poszukujemy osoby, która będzie dzieliła z nami tę pasję.

To oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,

  • Udział w tworzeniu innowacyjnych, przełomowych rozwiązań i produktów,

  • Możliwość rozwoju i współpracę z energicznym zespołem ekspertów i pasjonatów,

  • Możliwy hybrydowy system pracy.

O nas

Green Lanes tworzą eksperci i pionierzy technologii konopnych o międzynarodowej renomie. Koncentrujemy swoją działalność na inwestycjach i rozwijaniu technologii związanych z wykorzystaniem konopi siewnych (Cannabis sativa L., var. sativa). Począwszy od upraw, aż po zaawansowane technologicznie zastosowania w przemyśle medycznym, spożywczym i budowlanym.

Jedną z rozwijanych przez nas technologii jest tworzenie zamienników mięsa na bazie teksturyzowanego białka konopi włóknistych. Jako Green Lanes Foods w ramach prowadzonych prac R&D wytworzyliśmy produkty o teksturze zbliżonej do mięsa. Obecnie zakończyliśmy produkcję naszych pierwszych roślinnych produktów, które dedykujemy dla rynku Horeca i rozpoczęliśmy sprzedaż do Klientów.

W związku z wprowadzeniem produktów na rynek i rozpoczęciem sprzedaży poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalistka/sta w Biurze Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Lublin

Wymiar etatu: pełny etat

Specjalistka/sta Biura Obsługi Klienta, zajmuje się rozwojem współpracy z Klientami oraz utrzymywaniem z nimi pozytywnych relacji biznesowych. Bierze czynny udział w pracach operacyjnych związanych ze sprzedażą oraz obsługą sprzedaży. Ma bezpośredni wpływ na rozwój handlowy firmy, jest częścią Zespołu Handlowego i reprezentuje firmę w relacjach biznesowych. Raportuje do Szefa działu Handlowego.