Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista/-ka w Biurze Obsługi Klienta
NEW EDEN LABS S.A.
Lublin
Lublin, lubelskie- ogłoszenie wygasło 17 dni temu
- umowa o pracę, umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
Utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych,
Rozwój współpracy z obecnymi i przyszłymi Klientami B2B (telefonicznie, mailowo, w biurze),
Aktywna oraz bieżąca sprzedaż do Klienta - od telefonicznej rozmowy do wystawienia faktury, archiwizacji dokumentów i monitorowania stanu płatności od Klientów,
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów - aktualizacja i wprowadzanie danych kontrahentów, monitorowanie poziomu rabatów, kontrola ostatecznej ceny sprzedaży w zamówieniu,
Wsparcie i współpraca z Zespołami wewnętrznymi: Sprzedaż, Magazyn/Logistyka, Marketing, Księgowość,
Monitorowanie i raportowanie poziomu stanu magazynowego produktów, utrzymanie przyjętego poziomu rotacji produktów (współpraca z magazynem i planowaniem produkcji),
Współpraca z operatorami logistycznymi - obsługa transmisji, kontrola stanu i prawidłowości realizacji dostaw,
Przygotowywanie zestawień, raportów związanych z handlem i zakresem stanowiskowych obowiązków,
Aktualizacja i dystrybucja danych dotyczących oferty produktowej oraz cen produktów (cenniki) wewnątrz firmy i do Klientów,
Inne kwestie administracyjne w ramach obszaru handlowego.
Nasze wymagania
Komunikatywność, umiejętność współpracy i pozytywna osobowość,
Wysoki poziom rzetelności i odpowiedzialności,
Dobra znajomość i praktyczna obsługa środowiska office: excel, word, ppt,
Chęci do pracy w nowym dynamicznym Zespole i angażowanie się w jego rozwój,
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku z dorobkiem własnych sukcesów będzie dodatkowym atutem,
Jesteśmy pasjonatami alternatywnej żywności, do Zespołu poszukujemy osoby, która będzie dzieliła z nami tę pasję.
To oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Udział w tworzeniu innowacyjnych, przełomowych rozwiązań i produktów,
Możliwość rozwoju i współpracę z energicznym zespołem ekspertów i pasjonatów,
Możliwy hybrydowy system pracy.
O nas
Green Lanes tworzą eksperci i pionierzy technologii konopnych o międzynarodowej renomie. Koncentrujemy swoją działalność na inwestycjach i rozwijaniu technologii związanych z wykorzystaniem konopi siewnych (Cannabis sativa L., var. sativa). Począwszy od upraw, aż po zaawansowane technologicznie zastosowania w przemyśle medycznym, spożywczym i budowlanym.
Jedną z rozwijanych przez nas technologii jest tworzenie zamienników mięsa na bazie teksturyzowanego białka konopi włóknistych. Jako Green Lanes Foods w ramach prowadzonych prac R&D wytworzyliśmy produkty o teksturze zbliżonej do mięsa. Obecnie zakończyliśmy produkcję naszych pierwszych roślinnych produktów, które dedykujemy dla rynku Horeca i rozpoczęliśmy sprzedaż do Klientów.
W związku z wprowadzeniem produktów na rynek i rozpoczęciem sprzedaży poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalistka/sta w Biurze Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Wymiar etatu: pełny etat
Specjalistka/sta Biura Obsługi Klienta, zajmuje się rozwojem współpracy z Klientami oraz utrzymywaniem z nimi pozytywnych relacji biznesowych. Bierze czynny udział w pracach operacyjnych związanych ze sprzedażą oraz obsługą sprzedaży. Ma bezpośredni wpływ na rozwój handlowy firmy, jest częścią Zespołu Handlowego i reprezentuje firmę w relacjach biznesowych. Raportuje do Szefa działu Handlowego.