Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista/ka wsparcia koordynacji serwisu

Schneider Electric

Schneider Electric

Kazimierza Gierdziejewskiego 1

Ursus

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie i rejestracja zleceń działań serwisowych’ w systemie.

  • Bezpośredni kontakt z Klientem, ustalanie składu zespołu i terminu interwencji.

  • Harmonogramowanie prac zespołów z użyciem Konsoli Dyspozytora.

  • Optymalizacja wykorzystania czasu pracy przez pracowników Serwisu.

  • Sprawdzanie rozliczeń godzinowych po wykonanej pracy.

  • Sprawdzanie poprawności i kompletności raportów z Interwencji.

  • Harmonogramowanie i rozliczanie prac podwykonawców.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub średnie,

  • Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta i /lub serwisu,

  • Znajomość branży elektrycznej lub automatyki przemysłowej będzie dodatkowych atutem,

  • Umiejętność budowania relacji z klientem,

  • Umiejętności organizacyjne i harmonogramowania prac,

  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office,

  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,

  • Umiejętność pracy w zespole,

  • Dobra znajomość języka angielskiego.

To oferujemy

  • EKSCYTUJĄCĄ PRACĘ w międzynarodowej firmie, która jest liderem w cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki przemysłowej, ze znaczącym udziałem w rynku,

  • ROZWÓJ - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego we wspierającym się zespole profesjonalistów,

  • SZKOLENIA ONBOARDINGOWE, które pomogą Ci wdrożyć się w organizację i Twoje obowiązki,

  • SZEROKI WYBÓR BENEFITÓW - prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, premia za wyniki, kafeteria benefitów z możliwością wymiany punktów na wybrane produkty lub usługi,

  • DOFINANSOWANIA DO WCZASÓW ORAZ INNE ŚWIADCZENIA DLA PRACOWNIKÓW z ZFŚS,

  • DODATKOWE URLOPY RODZINNE - w związku z narodzinami dziecka lub adopcją, w celu opieki nad członkiem rodziny lub w związku z żałobą (dodatkowy urlop poza rozwiązaniami prawa pracy),

  • MOŻLIWOŚĆ PRACY PROJEKTOWEJ (np. program ambasadorski, mentoring, projekty związane z digitalizacją),

  • RÓŻNORODNY ZESPÓŁ - praca w zróżnicowanym zespole oraz możliwość posługiwania się w codziennej pracy językami obcymi,

  • DOSTĘP DO PLATFORMY SZKOLENIOWEJ - szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb i celów zawodowych,

  • DOCENIENIE - punkty, które możesz wymienić na różne produkty i usługi,

  • UDZIAŁ W PROJEKTACH CSR lub SUSTAINABILITY - 1 pełnopłatny dzień wolontariatu w roku,

  • PROGRAM POLECEŃ PRACOWNICZYCH – miej wpływ na to z kim pracujesz i zyskaj atrakcyjną gratyfikację finansową,

  • BRAK FORMALNEGO DRESS CODE - witamy ludzi takimi, jakimi są i postrzegamy różnorodność jako wartość dla firmy.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

Cel stanowiska

Praca na stanowisku planera serwisu będzie związana z planowaniem wyjazdów interwencji pracowników działu serwisu. Przede wszystkim rola ta wymaga bieżącego kontaktu z klientami, ustalania terminów i warunków wykonania prac na obiekcie Klienta, a następnie monitorowania dokumentów i rozliczeń po wykonanej interwencji.

Schneider Electric

Celem Schneider Electric jest wsparcie wszystkich w optymalnym wykorzystaniu dostępnej energii i zasobów, łącząc innowacyjne rozwiązania ze zrównoważonym rozwojem. Nazywamy to Life Is On.

Naszą misją jest bycie cyfrowym parterem ekologicznego i wydajnego rozwoju.

Przewiń do profilu firmy