Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista Kadr i Płac

HEALTH LABS CARE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.O firmie

  • Białystok, podlaskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Tworzymy nasze produkty z myślą o tym, abyś świetnie wyglądała i jeszcze lepiej się czuła. Opracowaliśmy rozwiązania, które pomogą Ci osiągnąć cele związane ze zdrowiem i urodą. Produkty marki HealthLabs są tworzone przy współpracy specjalistów i dietetyków, którzy doskonale rozumieją, że najlepsze suplementy diety to te, które współgrają ze sobą.

Jesteś nietuzinkową osobę, która szuka dla siebie wyjątkowego miejsca pracy z fantastyczną atmosferą?

Dołącz do nas! 

Specjalista Kadr i Płac

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników związana z procesem zatrudniania, świadczenia pracy oraz zwolnienia pracowników, sporządzanie pełnej dokumentacji kadrowej,
  • Prowadzenia akt osobowych, ewidencji czasu pracy oraz kartoteki absencji pracowniczych,
  • Opracowywanie i wprowadzenie regulaminów i regulacji pracy,
  • Bieżąca kontrola terminów badań lekarskich oraz szkolenia BHP,
  • Współpraca z firmą zewnętrzną naliczającą płace (biuro rachunkowe), w tym weryfikacja naliczonych wynagrodzeń,
  • Weryfikacja dokumentacji związanej z delegacjami pracowniczymi i rozliczanie delegacji,
  • Sprawozdawczość (zestawienia i raporty) z zakresu spraw pracowniczych,
  • Sporządzanie deklaracji i sprawozdań do instytucji zewnętrznych,
  • Udzielanie informacji i porad z obszaru prawa pracy i wewnętrznych regulacji związanych z zatrudnianiem,
  • Obsługa pracowników w kwestii benefitów pozapłacowych.

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych oraz doświadczenie z zakresu naliczania wynagrodzeń,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego – min. Poziom A2,
  • Komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w zespole młodych i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników
  • Wszelkie niezbędne narzędzia,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Kartę sportową,
  • Wygodne biuro w centrum Białegostoku,
  • Atrakcyjne rabaty produktowe dla pracowników.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne