Oferta pracy

Specjalista Koordynator / Specjalistka Koordynatorka (ds. budowlanych) w Wydziale Administracji

PSE S.A.

  • Jordana 25, Katowice
    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

PSE S.A.

Jordana 25

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie procesu remontowego i inwestycyjnego od planowania poprzez nadzór nad realizacją do rozliczenia zadań remontowych i inwestycyjnych planowanych do realizacji w Planie Zamierzeń Inwestycyjnych (PZI) i w Planie Remontów w zakresie instalacyjnym i budowlanym dla zadań dedykowanych do siedziby PSE S.A. w Katowicach.

  • Udział w tworzeniu planu i harmonogramów w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowych.

  • Bieżące utrzymanie budynków i budowli w zakresie budowlanym i instalacyjnym, nadzór i współpraca z podmiotami zewnętrznymi realizującymi zadania związane z obsługą techniczną budynków siedziby PSE S.A. w Katowicach, rozliczanie faktur związanych z ww. zadaniami.

  • Prowadzenie dokumentacji budynków i budowli (Książki Obiektu Budowlanego, karty gwarancyjne, dokumentacja projektowa i powykonawcza zrealizowanych zadań).

  • Nadzór nad usuwaniem awarii, nadzór nad pracami gwarancyjnymi wynikającymi z zawartych umów.

  • Udział w przygotowaniu i realizacja przeglądów budowlanych zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym.

  • Przygotowywanie kompletnych dokumentacji przetargowych na roboty budowlane obejmujące zakresem remonty, modernizacje i inwestycje w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji sanitarnych, wod-kan, ppoż, c-o.

  • Weryfikacja i sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej związanej z prowadzonymi zadaniami remontowymi i inwestycyjnymi.

  • Realizacja zadań w zakresie uczestnictwa w próbach, badaniach, odbiorach technicznych robót budowlanych, urządzeń i instalacji.

  • Udział merytoryczny w komisjach, zespołach zadaniowych i projektowych powołanych na potrzeby realizacji inwestycji.

  • Opracowanie elementów związanych z zarządzaniem ryzykiem realizacji inwestycji.

  • Weryfikowanie działań wykonawców w odniesieniu do warunków zawartych umów i decyzji dotyczących inwestycji oraz przygotowywanie sprawozdań i protokołów.

  • Współpraca z organami administracji publicznej w zakresie przygotowywania i prowadzenia spraw związanych z uzyskaniem wniosków, pozwoleń, zgłoszeń, opinii itp.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie/wyższe, preferowany kierunek – budownictwo, inżynieria sanitarna lub pokrewny z uprawnieniami budowlanymi.

  • Minimum trzy lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.

  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1(Intermediate), w tym znajomość słownictwa z zakresu przepisów i norm branżowych.

  • Prawo jazdy kat. B.

  • Znajomość programów MS Project, AutoCAD, Norma PRO.

  • Uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno – budowlanym lub sanitarnym.

  • Znajomość przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa p.poż i BHP oraz Prawa Budowlanego.

  • Biegłość odczytywania rysunków technicznych, warunków technicznych itp.

  • Odporność na stres.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dzień wolny z okazji Dnia Energetyka

  • system premiowy

  • dofinansowanie posiłków

  • bonusy świąteczne