Oferta pracy

Specjalista KYC

Q SECURITIES S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Q SECURITIES S.A.

Centrum Królewska

Warszawa

Dom maklerski Q Securities S.A. powstał w 2012 roku. Jesteśmy instytucją finansową nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz członkiem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Pełnimy funkcję depozytariusza dla ponad 150ciu funduszy inwestycyjnych. Pozyskujemy skutecznie kapitał dla przedsiębiorstw, organizując i plasując emisje obligacji wśród inwestorów instytucjonalnych. Jesteśmy Autoryzowanym Doradcą rynku obligacji Catalyst. Aktywnie sprzedajemy wyselekcjonowane fundusze inwestycyjne, współpracując w tym zakresie z naszymi agentami firmy inwestycyjnej. Świadczymy także szeroki wachlarz usług brokerskich, przeprowadzając transakcje sprzedaży papierów wartościowych, wykonując czynności depozytowe i ewidencyjne oraz obsługując publiczne wezwania na akcje na GPW. Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę internetową http://www.qsecurities.pl/

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

Specjalista KYC

Zakres obowiązków:

  • zbieranie informacji na temat klientów Domu Maklerskiego za pośrednictwem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł zgodnie z obowiązującymi regulacjami
  • analizowanie zebranych informacji na temat klientów pod kątem oceny ryzyka klienta,
  • wyjaśnianie rozbieżności, uzupełnianie i aktualizowanie zgromadzonej dokumentacji
  • stały rozwój i doskonalenie procedury „Know Your Customer”,
  • okresowy przegląd klientów oraz kontrola podmiotów z nimi współpracujących zgodnie z regulacjami wewnętrznymi oraz obowiązkami narzuconymi przepisami prawa,
  • wsparcie departamentów biznesowych

Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • wykształcenia prawniczego lub pokrewnego
  • minimum rocznego doświadczenia w instytucji finansowej na podobnym stanowisku (obszar KYC/AML/Compliance)
  • zainteresowania tematyką AML/KYC
  • znajomości procedury identyfikacji klienta KYC
  • znajomości pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
  • umiejętności analitycznego myślenia oraz spostrzegawczości
  • dokładności i sumienności
  • umiejętności pracy samodzielnej oraz zespołowej

Co oferujemy:

  • umowę o pracę
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
  • pracę w godzinach 09.00-17.00
  • benefity: pakiet medyczny, program Multisport

 

Zgłoszenie zawierające CV prosimy przesłać za pomocą Aplikuj. W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Praca – KYC".

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy