Ta oferta pracy jest nieaktualna od 526 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista Middle Office Operacji Rynków Kapitałowych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 07.01.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Specjalista Middle Office Operacji Rynków Kapitałowych
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: SMO/ORF/12/WA
    Jednostka organizacyjna: Biuro Obsługi Operacji Rynków Finansowych
    • kontrola warunków transakcji wprowadzonych do systemów Front Office: tożsamość i zgodność z dokumentami zawarcia tych transakcji (w tym transakcji IRS, OIS, CIRS, FRA, opcji walutowych)
    • obsługa systemu operacyjno – księgowego Banku w zakresie transakcji na instrumentach pochodnych (transakcji na stopę procentową, walutowych opcji azjatyckich)
    • monitorowanie cyklu życia instrumentów pochodnych - realizowanie/wygaszanie opcji walutowych w systemie operacyjno-księgowym Banku, kontrola prawidłowości stawek referencyjnych, dat likwidacji FRA itp.
    • realizacja zadań dotyczących transakcji pochodnych zgodnie z rozporządzeniem EMIR
    • centralne rozliczanie transakcji pochodnych (rozporządzenie EMIR)
    • ścisła współpraca z Front Office, zespołem IT, Departamentem Finansowym;
    • współpraca z klientami Banku, bankami krajowymi i zagranicznymi oraz instytucjami centralnymi w zakresie realizacji transakcji oraz wymagań nałożonych przez instytucje regulacyjno-nadzorcze
    • uczestniczenie w projektach mających na celu wdrożenie nowych regulacji, procedur
    • minimum 3-letnie doświadczenie w jednostce Back Office w księgowaniu, potwierdzaniu i rozliczaniu transakcji rynków finansowych, w tym na instrumentach pochodnych
    • znajomość operacyjnych procesów „Front” to „Back”
    • dobre rozumienie walutowych transakcji pochodnych i transakcji pochodnych na stopę procentową
    • znajomość obowiązków wynikających dla banków z unijnego rozporządzenia „EMIR”
    • umiejętność analizowania danych i ich uzgadniania
    • wysokie zaangażowanie, obowiązkowość i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
    • komunikatywność, umiejętność efektywnej pracy w zespole oraz budowania pozytywnych relacji interpersonalnych
    • dobra znajomość języka angielskiego
    • dobra znajomość Excel
    • znajomość systemu Murex, Kondor lub Calypso będzie dodatkowym atutem
    lub wyślij dokumenty z podanym
    numerem ref. w temacie maila na adres:
    kariera@credit-agricole.pl
    aplikuj

     


    Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Uprzejmie informujemy, iż zapoznamy się z każdym zgłoszeniem.


    Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Credit Agricole Bank Polska S.A. dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia."