Oferta pracy

Livingston Poland Sp. z o.o.

Specjalista Obsługi Klienta – Dział Help Desk

Livingston Poland Sp. z o.o.O firmie

Livingston Poland Sp. z o.o.

Kraszewskiego 1

Bydgoszcz

top
 
Jesteśmy firmą oferującą kompleksową obsługę celną oraz doradztwo w handlu międzynarodowym na całym świecie. Dostarczamy rozwiązania w zakresie zarządzania procesami importowymi, eksportowymi oraz klasyfikacji celnej towarów. Livingston International wywodzi się z Kanady a od 2002 roku nasza filia w Bydgoszczy działa jako centrum operacyjne w Europie. Bydgoski zespół to specjaliści w dziedzinie prawa celnego, którzy z entuzjazmem i pasją współpracują z klientami z całego świata.
 
Aktualnie poszukujemy kandydatów do działu Help Desk, który jest odpowiedzialny za obsługę zapytań i wsparcie operacyjne dla użytkowników dostarczanych przez naszą firmę aplikacji celnych. Uczestniczymy też w procesach importowo – eksportowych i wspieramy składanie deklaracji celnych w Europie. Dodatkowo, komunikujemy się z urzędami celnymi oraz pośredniczymy w komunikacji między działami wsparcia poszczególnych aplikacji.
Specjalista Obsługi Klienta – Dział Help Desk
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Naszym kandydatom oferujemy pracę polegającą na:

  • Codziennej obsłudze klienta międzynarodowego (kontakt mailowy oraz telefoniczny)
  • Praktycznym stosowaniu przepisów i regulacji celnych w imporcie i eksporcie
  • Sprawdzaniu poprawności dokumentacji handlowej
  • Przetwarzaniu i monitorowaniu transakcji klienta w systemach
  • Wsparciu i pomocy technicznej dla klienta

Od kandydatów oczekujemy:

  • Znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie
  • Umiejętności analitycznych, w tym doświadczenia w pracy w arkuszu kalkulacyjnym Excel
  • Gotowości do pracy w systemie zmianowym
  • Umiejętności rozwiązywania problemów w systemie oraz sprawnego poszukiwania rozwiązań
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
  • Gotowości do przyswojenia wiedzy z wielu obszarów celnych
  • Znajomość języka niemieckiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość branży celnej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Zdobycie doświadczenia w firmie będącej liderem w swojej branży
  • Pracę w środowisku międzynarodowym, w młodym i dynamicznym zespole
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny oraz opiekę medyczną
  • Pakiet szkoleń
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
 
Jesteśmy firmą oferującą kompleksową obsługę celną oraz doradztwo w handlu międzynarodowym na całym świecie. Dostarczamy rozwiązania w zakresie zarządzania procesami importowymi, eksportowymi oraz klasyfikacji celnej towarów. Livingston International wywodzi się z Kanady a od 2002 roku nasza filia w Bydgoszczy działa jako centrum operacyjne w Europie. Bydgoski zespół to specjaliści w dziedzinie prawa celnego, którzy z entuzjazmem i pasją współpracują z klientami z całego świata.
 
Aktualnie poszukujemy kandydatów do działu Help Desk, który jest odpowiedzialny za obsługę zapytań i wsparcie operacyjne dla użytkowników dostarczanych przez naszą firmę aplikacji celnych. Uczestniczymy też w procesach importowo – eksportowych i wspieramy składanie deklaracji celnych w Europie. Dodatkowo, komunikujemy się z urzędami celnymi oraz pośredniczymy w komunikacji między działami wsparcia poszczególnych aplikacji.
Specjalista Obsługi Klienta – Dział Help Desk

Naszym kandydatom oferujemy pracę polegającą na:

  • Codziennej obsłudze klienta międzynarodowego (kontakt mailowy oraz telefoniczny)
  • Praktycznym stosowaniu przepisów i regulacji celnych w imporcie i eksporcie
  • Sprawdzaniu poprawności dokumentacji handlowej
  • Przetwarzaniu i monitorowaniu transakcji klienta w systemach
  • Wsparciu i pomocy technicznej dla klienta

Od kandydatów oczekujemy:

  • Znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie
  • Umiejętności analitycznych, w tym doświadczenia w pracy w arkuszu kalkulacyjnym Excel
  • Gotowości do pracy w systemie zmianowym
  • Umiejętności rozwiązywania problemów w systemie oraz sprawnego poszukiwania rozwiązań
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
  • Gotowości do przyswojenia wiedzy z wielu obszarów celnych
  • Znajomość języka niemieckiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość branży celnej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Zdobycie doświadczenia w firmie będącej liderem w swojej branży
  • Pracę w środowisku międzynarodowym, w młodym i dynamicznym zespole
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny oraz opiekę medyczną
  • Pakiet szkoleń
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy

Ogłoszenie archiwalne