Specjalista Obsługi Klienta

  • Sępólno Krajeńskie, kujawsko-pomorskie
  • Specjalista
  • 22.05.2019
  • Ważna jeszcze 2 dni (do 21.06.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Twórz z nami jedną z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Europie. Realizuj się w swojej specjalizacji i jednocześnie naprawdę pomagaj innym. W PZU możesz działać w projektach dużej skali, które ratują życie, pomagają odzyskać spokój i radość.

    PZU. Taka praca ma sens.
    Sprawdź na pzu.pl/kariera
    Specjalista Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie
    000008409

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

    • Realizację planów sprzedażowych
    • Obsługę klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
    • Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń
    • Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
    • Budowanie portfela klientów

    Od wybranej osoby oczekujemy:

    • Minimum rocznego doświadczenia w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych
    • Praktycznej znajomości technik sprzedaży
    • Wykształcenia wyższego – mile widziane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
    • Znajomości pakietu Ms Office
    • Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń

    W zamian oferujemy:

    • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
    • Atrakcyjny system wynagradzania
    • Program profesjonalnych szkoleń
    • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
    • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach