Ta oferta pracy jest nieaktualna od 46 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista obsługi klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 08.09.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Sun Sun Sun
Nasz zespół tworzy OnePlace i jest z tego dumny – to marketplace B2B i chmura skupiająca dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw.

Jesteśmy częścią Marketplanet - dynamicznie rozwijającej się firmy, z 15-letnim doświadczeniem na rynku. Pracujemy w młodym zespole, starając się unikać rutyny dużych korporacji.
Specjalista obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Jeżeli lubisz się uczyć i dzielić się wiedzą, a rozmowy z ludźmi to Twoja pasja, to z nami będziesz mógł/a się sprawdzić i rozwijać. Wystarczy, że chcesz:

  • Zajmować się telefoniczną i mailową obsługą klientów naszego portalu,
  • Dobrze znasz lub chcesz się nauczyć produktów działających w modelu SaaS [Software as a Service],
  • Sprzedawać i czerpać z tego dodatkowe profity,
  • Uczestniczyć w rozwoju naszego produktu i pomagać nam w weryfikacji pomysłów z klientem,
  • Wykorzystywać najnowsze narzędzia/techniki/metody do pozyskiwania nowych Klientów oraz współpracować z działem marketingu,
  • Lubić pracę, gdzie liczą się postawione cele.

Co powinno Cię cechować, żeby dobrze Ci się z nami pracowało:

  • Pozytywne nastawienie  – warunek konieczny! :)
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji z ludźmi,
  • Umiejętność i zapał do tłumaczenia i rozwiązywania problemów Użytkowników online,
  • Konsekwentna realizacja celów, które stawiasz przed sobą,
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • Powinieneś cenić współpracę z ludźmi i szanować ich osiągnięcia,
  • Kreatywnie podchodzić do rozwiązywania problemów,
  • Posiadać wykształcenie wyższe lub być w trakcie studiów,
  • Twoim atutem może być doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta i prowadzeniu korespondencji biznesowej,
  • Powinieneś lubić pracę w małym, kameralnym zespole - nie jesteśmy call center. 

Mile widziane:

  • Znajomość sposobu pracy z systemami CRM [Zoho],
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
  • Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu rozmów i negocjacji z klientami.


Osoby zainteresowane pracą na powyższym stanowisku zapraszamy do przesłania dokumentów (CV i list motywacyjny).
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883”.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się