Ta oferta pracy jest nieaktualna od 253 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista obsługi klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 08.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Sun Sun Sun
    Nasz zespół tworzy OnePlace i jest z tego dumny – to marketplace B2B i chmura skupiająca dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw.

    Jesteśmy częścią Marketplanet - dynamicznie rozwijającej się firmy, z 15-letnim doświadczeniem na rynku. Pracujemy w młodym zespole, starając się unikać rutyny dużych korporacji.
    Specjalista obsługi klienta
    Miejsce pracy: Warszawa
    Region: mazowieckie

    Jeżeli lubisz się uczyć i dzielić się wiedzą, a rozmowy z ludźmi to Twoja pasja, to z nami będziesz mógł/a się sprawdzić i rozwijać. Wystarczy, że chcesz:

    • Zajmować się telefoniczną i mailową obsługą klientów naszego portalu,
    • Dobrze znasz lub chcesz się nauczyć produktów działających w modelu SaaS [Software as a Service],
    • Sprzedawać i czerpać z tego dodatkowe profity,
    • Uczestniczyć w rozwoju naszego produktu i pomagać nam w weryfikacji pomysłów z klientem,
    • Wykorzystywać najnowsze narzędzia/techniki/metody do pozyskiwania nowych Klientów oraz współpracować z działem marketingu,
    • Lubić pracę, gdzie liczą się postawione cele.

    Co powinno Cię cechować, żeby dobrze Ci się z nami pracowało:

    • Pozytywne nastawienie  – warunek konieczny! :)
    • Łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji z ludźmi,
    • Umiejętność i zapał do tłumaczenia i rozwiązywania problemów Użytkowników online,
    • Konsekwentna realizacja celów, które stawiasz przed sobą,
    • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
    • Powinieneś cenić współpracę z ludźmi i szanować ich osiągnięcia,
    • Kreatywnie podchodzić do rozwiązywania problemów,
    • Posiadać wykształcenie wyższe lub być w trakcie studiów,
    • Twoim atutem może być doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta i prowadzeniu korespondencji biznesowej,
    • Powinieneś lubić pracę w małym, kameralnym zespole - nie jesteśmy call center. 

    Mile widziane:

    • Znajomość sposobu pracy z systemami CRM [Zoho],
    • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
    • Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu rozmów i negocjacji z klientami.


    Osoby zainteresowane pracą na powyższym stanowisku zapraszamy do przesłania dokumentów (CV i list motywacyjny).
    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883”.