Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ośrodka Enterprise Europe Network ds. organizacji międzynarodowych spotkań B2B

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.O firmie

4 1005 100 brutto / mies.
  • Włocławska 167
    Toruń, kujawsko-pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Włocławska 167

Toruń

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (TARR) od 1995 roku zajmuje ważne miejsce na mapie instytucji otoczenia biznesu w województwie kujawsko–pomorskim. Jako partner władz regionalnych i lokalnych aktywnie wpływa na kształt gospodarki regionalnej oraz wizerunek i konkurencyjność regionu. 

Regionalnym przedsiębiorcom TARR oferuje profesjonalne oraz wszechstronne wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności. Przedsiębiorcom i osobom chcącym założyć działalność gospodarczą udziela wsparcia informacyjno-doradczego z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz  pomaga pozyskać  środki finansowe na rozwój firmy, w tym ekspansję na rynki zagraniczne. Organizuje szkolenia, warsztaty, seminaria i konferencje. 

TARR to doskonałe miejsce do prowadzenia działalności gospodarczej. Na obszarze o łącznej powierzchni ponad 13 ha, w ramach utworzonego w 2005 roku Toruńskiego Parku Technologicznego (TPT), działalność prowadzi blisko 100 firm, reprezentujących branżę ICT oraz sektory nowych technologii. W roku 2016 obszar Parku powiększono o 19 ha dodatkowych terenów pod inwestycje.

W ramach TARR działa ośrodek Enterprise Europe Network (EEN), przynależący do największej na świecie sieci wspierającej małych i średnich przedsiębiorców (sektor MSP) w wychodzeniu na zagraniczne rynki, dostępie do źródeł finansowania oraz innowacji (ponad 60 krajów, 600 organizacji, 3000 ekspertów).

W skrócie, TARR to prężnie działająca struktura, która wyznacza standardy wsparcia przedsiębiorczości w regionie, a także ważny partner w zakresie kreowania rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego.

Specjalista ośrodka Enterprise Europe Network ds. organizacji międzynarodowych spotkań B2B

Aktualnie poszukujemy osoby do pracy w ośrodku sieci Enterprise Europe Network, która została utworzona przez Komisję Europejską i skupia ponad 600 instytucji na całym świecie.

Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za:

  • organizację międzynarodowych spotkań B2B (zdalnych przy założeniu ograniczeń epidemicznych),
  • działania na rzecz zwiększenia liczby międzynarodowych porozumień handlowych pomiędzy firmami MŚP,
  • działania na rzecz wprowadzania nowych produktów, usług, procesów biznesowych w firmach MŚP poprzez działania projektowe,
  • działania promocyjne ośrodka sieci Enterprise Europe Network.

Zadania zatrudnionej osoby:

  • organizacja spotkań biznesowych i konsultacji dla klientów ośrodka sieci Enterprise Europe Network w zakresie świadczonych usług,
  • wsparcie firm MŚP w zakresie negocjacji oraz zawierania porozumień o współpracy w określonych obszarach gospodarczych,
  • dostarczanie usług doradczych w zakresie pozyskiwania finansowania projektów oraz funkcjonowania firm na obszarze Jednolitego Rynku Europejskiego,
  • współpraca i stały kontakt z partnerami zagranicznymi oraz krajowymi w zakresie realizacji działań projektowych,
  • monitorowanie satysfakcji klienta oraz konsultowanie kwestii związanych z funkcjonowaniem firm na Jednolitym Rynku UE.

Wymagania obowiązkowe: 

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci kierunków: handel zagraniczny, biznes międzynarodowy i pokrewne),
  • biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office oraz Internet, poczta elektroniczna),
  • dobre umiejętności komunikacyjne.

Dodatkowe atuty: 

  • roczny staż pracy w firmie / instytucji (działającej na zagranicznych rynkach),
  • doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klientów,
  • doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych,
  • zdolność analitycznego myślenia, samodzielność i zaangażowanie.

Oferujemy:

  • pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
  • współpracę z zagranicznymi partnerami sieci Enterprise Europe Network,
  • motywujący system wynagrodzenia,                                                      
  • system szkoleń projektowych w kraju i za granicą,
  • dostęp do pakietu medycznego PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie grupowe w PZU Życie,      
  • narzędzia pracy zdalnej,

 

Ogłoszenie archiwalne