ING Bank Śląski S.A.

Specjalista Premium Contact Centre

ING Bank Śląski S.A.O firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista

Specjalista Premium Contact Centre

Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: ASZ/PB/01/2020

W ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas! #polecam

Twoje zadania:

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w trakcie realizacji procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego z uwzględnieniem wysokich standardów jakościowych
  • Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
  • Budowanie wyjątkowego doświadczenia klientów ze współpracy z bankiem
  • Aktywne realizowanie obsługi Klienta z wykorzystaniem nowych technologii
  • Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji nt. produktów specjalistycznych oraz podstawowych produktów i usług banku, z zachowaniem wysokiej jakości obsługi
  • Zdalne finalizowanie procesów sprzedaży specjalistycznych i podstawowych produktów i usług 

Nasze oczekiwania:

  • Życzliwość i empatia w rozmowach z klientami
  • Pasja do budowania wyjątkowych doświadczeń w obsłudze klienta
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta i sprzedażą min. 2 lata
  • Umiejętność i chęci do pracy zespołowej
  • Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • Gotowość do pracy na umowę na zastępstwo 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze i oferowaniu produktów hipotecznych poparte sukcesami sprzedażowymi,
  • Obsługa klienta w języku angielskim
Oferujemy Ci:
Stabilne warunki zatrudnieniaSzkolenia i programy rozwojoweDostęp do nowych technologiiPremię uzależnioną
od wyników
Prywatną opiekę medycznąPracowniczy program emerytalnyPakiet sportowyKafeteryjny system benefitów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

W ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas! #polecam

Specjalista Premium Contact Centre

Numer ref.: ASZ/PB/01/2020

Twoje zadania:

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w trakcie realizacji procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego z uwzględnieniem wysokich standardów jakościowych
  • Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
  • Budowanie wyjątkowego doświadczenia klientów ze współpracy z bankiem
  • Aktywne realizowanie obsługi Klienta z wykorzystaniem nowych technologii
  • Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji nt. produktów specjalistycznych oraz podstawowych produktów i usług banku, z zachowaniem wysokiej jakości obsługi
  • Zdalne finalizowanie procesów sprzedaży specjalistycznych i podstawowych produktów i usług 

Nasze oczekiwania:

  • Życzliwość i empatia w rozmowach z klientami
  • Pasja do budowania wyjątkowych doświadczeń w obsłudze klienta
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta i sprzedażą min. 2 lata
  • Umiejętność i chęci do pracy zespołowej
  • Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • Gotowość do pracy na umowę na zastępstwo 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze i oferowaniu produktów hipotecznych poparte sukcesami sprzedażowymi,
  • Obsługa klienta w języku angielskim

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy