innogy Polska S.A.

Specjalista Procesów Obsługi Klienta

innogy Polska S.A.O firmie

innogy Polska S.A.

RWE STOEN

Warszawa

#TOJASNE
że mamy dla Ciebie

  • atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
  • 2 premie w roku
  • kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
  • dwa dodatkowe dni wolne
  • opiekę medyczną
  • kartę multisport
  • dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
  • sekcje sportowe (squash, piłkę nożną, smocze łodzie)
  • extra gotówka na święta dla pracowników i podarunki dla dzieci
  • konkursy pracownicze

Należymy do czołówki największych firm energetycznych w Europie. Jesteśmy obecni w Wielkiej Brytanii, Holandii, Czechach, Słowacji, na Węgrzech oraz oczywiście w Polsce. Jeśli jesteś gotowy na zmiany i szukasz pracy w zaufanym, skutecznym i pełnym pasji zespole? Nie mogłeś trafić lepiej! Poznaj nas!

to globalna
liczba naszych pracowników
to liczba pracowników
innogy w Polsce
to liczba
oddziałów
w Polsce
Specjalista Procesów Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Jakie zadania mamy dla Ciebie!

  • wprowadzanie danych do systemów bilingowych
  • korespondencyjna obsługa Klientów masowych oraz małych  i średnich przedsiębiorstw
  • rozpatrywanie reklamacji, procesowanie pism, przygotowywanie wniosków
  • dokonywanie zmian w systemach informatycznych dotyczących warunków umów, płatności oraz aktualizacja danych  Klientów
  • analiza rozliczeń Klientów
  • przygotowywanie dokumentów dla Klientów 
  • wykonywanie oraz księgowanie podstawowych korekt faktur na kontach Klientów

Kogo szukamy?

Osoby, która:

  • ma doświadczenie w obsłudze Klienta
  • posiada doświadczenie w przygotowywaniu pism oraz  wniosków reklamacyjnych  
  • cechuje się dobrą organizacją pracy
  • dobrze czuje się w środowisku MS Office
bottom

Należymy do czołówki największych firm energetycznych w Europie. Jesteśmy obecni w Wielkiej Brytanii, Holandii, Czechach, Słowacji, na Węgrzech oraz oczywiście w Polsce. Jeśli jesteś gotowy na zmiany i szukasz pracy w zaufanym, skutecznym i pełnym pasji zespole? Nie mogłeś trafić lepiej! Poznaj nas!

Specjalista Procesów Obsługi Klienta

Jakie zadania mamy dla Ciebie!

  • wprowadzanie danych do systemów bilingowych
  • korespondencyjna obsługa Klientów masowych oraz małych  i średnich przedsiębiorstw
  • rozpatrywanie reklamacji, procesowanie pism, przygotowywanie wniosków
  • dokonywanie zmian w systemach informatycznych dotyczących warunków umów, płatności oraz aktualizacja danych  Klientów
  • analiza rozliczeń Klientów
  • przygotowywanie dokumentów dla Klientów 
  • wykonywanie oraz księgowanie podstawowych korekt faktur na kontach Klientów

Kogo szukamy?

Osoby, która:

  • ma doświadczenie w obsłudze Klienta
  • posiada doświadczenie w przygotowywaniu pism oraz  wniosków reklamacyjnych  
  • cechuje się dobrą organizacją pracy
  • dobrze czuje się w środowisku MS Office

#TOJASNE
że mamy dla Ciebie

  • atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
  • 2 premie w roku
  • kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
  • dwa dodatkowe dni wolne
  • opiekę medyczną
  • kartę multisport
  • dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
  • sekcje sportowe (squash, piłkę nożną, smocze łodzie)
  • extra gotówka na święta dla pracowników i podarunki dla dzie
  • konkursy pracownicze

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy