Administratorem zbieranych danych jest w zależności od stanowiska, na które aplikujesz Imperial Tobacco Polska S.A. z siedzibą w Jankowicach, przy ul. Przemysłowej 1, 62-080 Tarnowo Podgórne oraz Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A. z siedzibą w Radomiu (26-600) przy ul. Tytoniowej 2/6.

Administrator będzie przetwarzał Twoje dane osobowe podane w aplikacji i kwestionariuszu aplikacyjnym dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji:

- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (podstawa przetwarzania danych to podjęcie niezbędnych działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy - art. 6 ust. 1 lit b) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), a także

- dla celów przyszłych rekrutacji (podstawą przetwarzania danych jest Twoja zgoda – art. 6 ust. 1 lit a) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), jeśli zaopatrzysz swoje CV w zgodę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez Imperial Tobacco Polska S.A. z siedzibą w Jankowicach, przy ul. Przemysłowej 1, 62-080 Tarnowo Podgórne oraz Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A. z siedzibą w Radomiu (26-600) przy ul. Tytoniowej 2/6 w przyszłości na potrzeby dalszych postępowań rekrutacyjnych.” W takim wypadku Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia kolejnych rekrutacji, ale nie dłużej niż przez 3 lata.

Przepisy prawa zezwalają nam na przetwarzanie następujących, dotyczących Ciebie, danych osobowych:
  • imienia i nazwiska;
  • daty urodzenia;
  • danych kontaktowych;
  • wykształcenia;
  • przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.
Dodatkowo, przez naciśnięcie przycisku „Aplikuj teraz” wyrażasz zgodę na przetwarzanie wszelkich innych danych osobowych, jakie zamieściłeś w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym – zgoda ta dotyczy dodatkowych danych osobowych, które nie zostały wskazane w przepisach prawa, np. Twojego wizerunku. Potrzebujemy takiej zgody w myśl art. 6 ust. 1 lit a) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, abyśmy mogli przetwarzać je legalnie. Jeśli więc nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny dla celów procesu rekrutacyjnego, w związku z którym składasz dokumenty rekrutacyjne, po upływie którego dane zostaną trwale usunięte, a w przypadku udzielenia zgody na przyszłe rekrutacje – przez okres w niej wskazany.

Masz prawo w dowolnym momencie odwołać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych za pomocą skrzynki e-mailowej [email protected] Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Masz prawo do żądania od nas, w każdym momencie, dostępu do swoich danych osobowych, ich przenoszenia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

Masz także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych.

Masz prawo wniesienia skargi, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Zebrane dane osobowe możemy udostępniać podmiotom współpracującym z nami w zakresie potrzebnym do obsługi procesów rekrutacyjnych. W żadnym razie nie będziemy wykorzystywać Twoich danych do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mających wpływ na Twoją sytuację prawną.

W przypadku potrzeby skontaktowania się w sprawie ochrony Twoich danych osobowych, możesz to zrobić, pisząc na adres: [email protected] lub też na nasz adres pocztowy podany w pierwszym akapicie.
Imperial Tobacco Polska S.A.

Specjalista Rachunkowości Finansowej ds. Środków Trwałych [rekrutacja prowadzona online]

Imperial Tobacco Polska S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Poznań, Przemysłowa 1, 62-080 Tarnowo Podgórne, Polska

  • Ważna jeszcze 2 miesiące
    do: 15 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top

Specjalista Rachunkowości Finansowej
ds. Środków Trwałych
miejsce pracy: Poznań (okolice), Jankowice (pow. poznański)

Zakres odpowiedzialności

  • zapewnienie prawidłowego i terminowego rozliczenia inwestycji w Spółce
  • nadzorowanie sposobu  przeprowadzania inwentaryzacji oraz zapewnienie  prawidłowego i terminowego rozliczenia jej wyników
  • weryfikowanie prawidłowości księgowań w obszarze środków trwałych oraz wartości niematerialnych 
    i prawnych pod kątem zgodności z przepisami
  • przygotowywanie  raportów i analiz na potrzeby Spółki oraz Grupy IB
  • optymalizacja procesów dotyczących zarządzania majątkiem Spółki

Umiejętności i doświadczenie

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)
  • minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze w obszarze środków trwałych
  • bardzo dobra znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości w zakresie środków trwałych  
  • bardzo dobra znajomość MSSF/IFRS
  • znajomość systemu SAP (moduł FI-AA dotyczący środków trwałych)
  • znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT)
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (MS Word, MS Excel).
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność samodzielnego działania
  • komunikatywność, umiejętność budowania relacji
Co oferujemy?
  • umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia
  • premię roczną tzw. „13-stkę”
  • rozwijające środowisko pracy
  • bezpłatny transport z/do Poznania i Kościana
  • możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z pakietu medycznego, ubezpieczenia grupowego czy karty sportowo-rekreacyjnej
  • dofinansowanie do wakacji
  • dofinansowanie do wyżywienia w stołówce firmowej

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Po raz 10 jesteśmy jednym z najlepszych pracodawców w Polsce i po raz 3. jesteśmy wśród najlepszych pracodawców w Europie! Jesteśmy również w TOP10 pracodawców w Polsce.
bottom

Specjalista Rachunkowości Finansowej
ds. Środków Trwałych

Zakres odpowiedzialności

  • zapewnienie prawidłowego i terminowego rozliczenia inwestycji w Spółce
  • nadzorowanie sposobu  przeprowadzania inwentaryzacji oraz zapewnienie  prawidłowego i terminowego rozliczenia jej wyników
  • weryfikowanie prawidłowości księgowań w obszarze środków trwałych oraz wartości niematerialnych 
    i prawnych pod kątem zgodności z przepisami
  • przygotowywanie  raportów i analiz na potrzeby Spółki oraz Grupy IB
  • optymalizacja procesów dotyczących zarządzania majątkiem Spółki

Umiejętności i doświadczenie

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)
  • minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze w obszarze środków trwałych
  • bardzo dobra znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości w zakresie środków trwałych  
  • bardzo dobra znajomość MSSF/IFRS
  • znajomość systemu SAP (moduł FI-AA dotyczący środków trwałych)
  • znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT)
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (MS Word, MS Excel).
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność samodzielnego działania
  • komunikatywność, umiejętność budowania relacji
Co oferujemy?
  • umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia
  • premię roczną tzw. „13-stkę”
  • rozwijające środowisko pracy
  • bezpłatny transport z/do Poznania i Kościana
  • możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z pakietu medycznego, ubezpieczenia grupowego czy karty sportowo-rekreacyjnej
  • dofinansowanie do wakacji
  • dofinansowanie do wyżywienia w stołówce firmowej

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Po raz 10 jesteśmy jednym z najlepszych pracodawców w Polsce i po raz 3. jesteśmy wśród najlepszych pracodawców w Europie! Jesteśmy również w TOP10 pracodawców w Polsce.

Ogłoszenie archiwalne