TUiR WARTA S.A.

Specjalista Service Desk IT (Centrum Wsparcia Użytkowników)

TUiR WARTA S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Specjalista


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista Service Desk IT (Centrum Wsparcia Użytkowników)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ICT/WAW/ZAST/AS/KT/09/18

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
  • bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
  • rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych aplikacji używanych wewnątrz firmy (m.in. nadawanie uprawnień, resety haseł),
  • funkcjonalne wsparcie wybranych procesów biznesowych,
  • monitoring i reakcja na zdarzenia wpływające z systemów informatycznych,
  • informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń,
  • zbieranie informacji niezbędnych do rozwiązania incydentów przez pracowników II linii wsparcia.
Nasze oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym/teleinformatycznym lub w trakcie studiów,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z użytkownikami, korespondencji technicznej, zdalnej obsługi użytkowników,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej w godz. 7-19,
  • znajomość ITIL,
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze użytkowników.
Zainteresowanym współpracą oferujemy:
  • ciekawą pracę w renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • przyjazną atmosferę, pracę z otwartymi i życzliwymi ludźmi,
  • dogodną lokalizację w centrum Warszawy.


Dołącz do nas!

ZAINTERESOWANE OSOBY PROSIMY O WYSŁANIE CV
ZA POMOCĄ PRZYCISKU "Aplikuj teraz"

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 
Specjalista Service Desk IT (Centrum Wsparcia Użytkowników)Numer ref.: ICT/WAW/ZAST/AS/KT/09/18
  • bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
  • rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych aplikacji używanych wewnątrz firmy (m.in. nadawanie uprawnień, resety haseł),
  • funkcjonalne wsparcie wybranych procesów biznesowych,
  • monitoring i reakcja na zdarzenia wpływające z systemów informatycznych,
  • informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń,
  • zbieranie informacji niezbędnych do rozwiązania incydentów przez pracowników II linii wsparcia.
  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym/teleinformatycznym lub w trakcie studiów,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z użytkownikami, korespondencji technicznej, zdalnej obsługi użytkowników,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej w godz. 7-19,
  • znajomość ITIL,
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze użytkowników.
  • ciekawą pracę w renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • przyjazną atmosferę, pracę z otwartymi i życzliwymi ludźmi,
  • dogodną lokalizację w centrum Warszawy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy