Oferta pracy

arvato Polska

Specjalista Service Desk

arvato PolskaO firmie

  • Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 10 dni
    do: 4 gru 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
mocny

Specjalista Service Desk

Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki)


Zadania:

  • Udział we wdrożeniu infrastruktury IT na powierzchni magazynowej
  • Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym
  • Pomoc klientom wewnętrznym w rozwiązywaniu problemów
  • Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej
  • Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem
  • Utrzymywanie skutecznej komunikacji z klientem


Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość sprzętu PC/Laptopy/Serwery oraz sieci LAN/WAN
  • Znajomość Active Directory, GPO, DHCP, DNS, WSUS
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 7/8.1/10, pakietu MS Office 2007/10/13/16
  • Proaktywne podejście do problemów i proponowanie usprawnień
  • Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka ang. umożliwiająca sprawną komunikację (min. B1)


Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość poznania wielu nowych technologii
  • Przyjazna atmosfera
  • Prywatną opiekę medyczną i/lub kartę sportową
  • Poznanie wysokiej kultury organizacyjnej Arvato Polska
  • Wsparcie doświadczonych specjalistów

Aplikuj na: www.itmocny.pl

bottom
 

Specjalista Service Desk

Numer ref.: W141


Zadania:

  • Udział we wdrożeniu infrastruktury IT na powierzchni magazynowej
  • Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym
  • Pomoc klientom wewnętrznym w rozwiązywaniu problemów
  • Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej
  • Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem
  • Utrzymywanie skutecznej komunikacji z klientem


Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość sprzętu PC/Laptopy/Serwery oraz sieci LAN/WAN
  • Znajomość Active Directory, GPO, DHCP, DNS, WSUS
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 7/8.1/10, pakietu MS Office 2007/10/13/16
  • Proaktywne podejście do problemów i proponowanie usprawnień
  • Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka ang. umożliwiająca sprawną komunikację (min. B1)


Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość poznania wielu nowych technologii
  • Przyjazna atmosfera
  • Prywatną opiekę medyczną i/lub kartę sportową
  • Poznanie wysokiej kultury organizacyjnej Arvato Polska
  • Wsparcie doświadczonych specjalistów
 

Aplikuj na: www.itmocny.pl

Ogłoszenie archiwalne