Oferta pracy

Specjalista Service Desk

Generali

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie użytkowników w rozwiazywaniu problemów ze sprzętem IT i obsługą wewnętrznych systemów,

  • Konfiguracja systemów, instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego,

  • Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów oraz usług IT, a także sieci komputerowej,

  • Współpraca z pracownikami realizującymi zadaniami w obszarze infrastruktury oraz systemów IT.

Nasze wymagania

  • Preferowany status studenta lub wykształcenie wyższe techniczne w kierunku IT,

  • Min. 2 lata doświadczenia na II linii Service Desk,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (preferowany B2),

  • Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego,

  • Umiejętność poruszania się w usługach Active Directory, DNS, VPN,

  • Bardzo dobra znajomość systemów MS Windows oraz narzędzi MS Office,

  • Wiedza w zakresie zagadnień związanych z sieciami LAN/WAN,

  • Samodzielność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,

  • Nastawienie na pomoc Użytkownikom,

  • Umiejętność samodzielnej diagnozy w poszukiwaniu rozwiązania problemu

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • wsparcie terapeutyczne