Oferta pracy

arvato Polska

Specjalista Service Desk

arvato PolskaO firmie

  • Pruszków, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 20 sty 2021
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Pruszków

W związku z rozwojem firmy i tworzeniem Nowego Centrum Logistyki e-commerce obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Zadania:

  • Udział we wdrożeniu infrastruktury IT na powierzchni magazynowej
  • Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym
  • Pomoc klientom wewnętrznym w rozwiązywaniu problemów
  • Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej
  • Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem
  • Utrzymywanie skutecznej komunikacji z klientem

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość sprzętu PC/Laptopy/Serwery oraz sieci LAN/WAN
  • Znajomość Active Directory, GPO, DHCP, DNS, WSUS
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 7/8.1/10,pakietu MS Office 2007/10/13/16
  • Proaktywne podejście do problemów i proponowanie usprawnień
  • Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka ang. umożliwiająca sprawną komunikację (min. B1)

Oferujemy:

  • Możliwość poznania wielu nowych technologii
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną i/lub kartę sportową
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wsparcie doświadczonych specjalistów
  • Przyjazną atmosferę
  • Wysoko rozwiniętą kulturę organizacyjną, sprzyjającą rozwojowi zawodowemu
Miejsce pracy: powiat pruszkowski
bottom

W związku z rozwojem firmy i tworzeniem Nowego Centrum Logistyki e-commerce obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista Service Desk

Zadania:

  • Udział we wdrożeniu infrastruktury IT na powierzchni magazynowej
  • Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym
  • Pomoc klientom wewnętrznym w rozwiązywaniu problemów
  • Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej
  • Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem
  • Utrzymywanie skutecznej komunikacji z klientem

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość sprzętu PC/Laptopy/Serwery oraz sieci LAN/WAN
  • Znajomość Active Directory, GPO, DHCP, DNS, WSUS
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 7/8.1/10,pakietu MS Office 2007/10/13/16
  • Proaktywne podejście do problemów i proponowanie usprawnień
  • Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka ang. umożliwiająca sprawną komunikację (min. B1)

Oferujemy:

  • Możliwość poznania wielu nowych technologii
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną i/lub kartę sportową
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wsparcie doświadczonych specjalistów
  • Przyjazną atmosferę
  • Wysoko rozwiniętą kulturę organizacyjną, sprzyjającą rozwojowi zawodowemu
Miejsce pracy: powiat pruszkowski

Ogłoszenie archiwalne