Specjalista Service Desk

  • Stryków, łódzkie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 22.11.2018
  • Ważna jeszcze 9 dni (do 22.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista Service Desk
    Miejsce pracy: Stryków

    Zadania:

    • Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym
    • Pomoc klientom w rozwiązywaniu,
    • Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej
    • Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich
    • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem,
    • Proponowanie usprawnień w firmie
    • Utrzymywanie skutecznej komunikacji z klientem

    TWOJE KORZYŚCI:

    • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
    • System premiowy
    • Elastyczne godziny pracy
    • Jasna ścieżka kariery
    • Duża samodzielność w działaniu

    Wymagania:

    • Dobra znajomość sprzętu PC/Laptopy/Serwery oraz sieci LAN/WAN
    • Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 7/8.1/10, pakietu MS Office
      2007/10/13/16
    • Znajomość Active Directory, GPO, DHCP, DNS, WSUS
    • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (2 zmiany od poniedziałku do piątku)
    • Proaktywne podejście do problemów i proponowanie usprawnień
    • Nastawienie na realizację potrzeb klienta
    • Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
    • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
    bottom