Oferta pracy

Specjalista Service Desk

Polkomtel Sp. z o.o.O firmie

  • Puławska 466, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Polkomtel Sp. z o.o.

Puławska 466

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników

  • Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie realizacji

  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz wsparcie systemów wewnętrznych

  • Nadzorowanie incydentów przekazanych do II linii wsparcia

  • Rozwiązywanie incydentów i realizacja Service Requests

  • Współpraca z innymi grupami wsparcia i zespołami IT

Nasze wymagania

  • Studia wyższe (kierunek: informatyka, telekomunikacja, elektronika i pokrewne)

  • Min. 2- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Bardzo dobra znajomość Windows 10, Office 2010, 2013 i 2016, Remedy ITSM 9 w tym myIT, Jira 6 lub nowszy, MS SCCM

  • Znajomość aplikacji do śledzenia połączeń

  • Mile widziane szkolenia w zakresie rozwiązywania problemów i zapewniania pomocy technicznej

  • Dobrze rozwinięte zdolności analityczne i nastawienie na rozwiązywanie problemów

  • Odpowiedzialność i samodzielność

  • Dbałość o szczegóły

To oferujemy

  • Pracę na odpowiedzialnym stanowisku

  • Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy

  • Zdobywanie wiedzy od praktyków oraz cenne doświadczenie

  • Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, oferty pracownicze)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata