Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista Service Desk z językiem hiszpańskim, niemieckim
Euvic IT S.A.O firmie
Płock, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Praca zdalna
- Umowa o pracę, Umowa zlecenie
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista Service Desk z językiem hiszpańskim/niemieckim
Wymagania:
- Umiejętność uczenia się w szczególności nowych obszarów związanych z informatyką
- Kreatywność i zdolność przewidywania i analizowania problemów
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows
- Umiejętność działania w zespole
- Dobra organizacja pracy, sumienność
- Otwartość na nowe doświadczenia
- Znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego i/lub niemieckiego na poziomie dobrym w mowie i piśmie (minimum B2)
Mile widziane:
- Wiedza w obszarze informatyki: stacje robocze, monitory, oraz urządzenia Tablet/Smartfon
- Doświadczenie we wsparciu użytkowników
- Znajomość metodyki ITIL
- Znajomość systemów ITSM
Poznaj zadania, jakie na Ciebie czekają:
- Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń od klientów firmy
- Zdalne wsparcie użytkowników
- Rozwiązywanie problemów w zakresie infrastruktury i systemów IT
- Instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)
- Współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT
- Informowanie użytkowników o statusach zleceń
Korzyści dla Ciebie:
- Pracę w ciekawych krajowych i międzynarodowych projektach, w najnowszych technologiach i metodologiach
- Możliwość pracy zdalnej
- Profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (techniczne i jakościowe)
- Możliwość zdobycia certyfikatów
- Bogaty pakiet socjalny
- Elastyczny czas pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne