Oferta pracy

Specjalista Service Desk z językiem hiszpańskim, niemieckim

Euvic IT S.A.O firmie

  • Płock, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista Service Desk z językiem hiszpańskim/niemieckim

Wymagania:

  • Umiejętność uczenia się w szczególności nowych obszarów związanych z informatyką
  • Kreatywność i zdolność przewidywania i analizowania problemów
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows
  • Umiejętność działania w zespole
  • Dobra organizacja pracy, sumienność
  • Otwartość na nowe doświadczenia
  • Znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego i/lub niemieckiego na poziomie dobrym w mowie i piśmie (minimum B2)

Mile widziane:

  • Wiedza w obszarze informatyki: stacje robocze, monitory, oraz urządzenia Tablet/Smartfon
  • Doświadczenie we wsparciu użytkowników
  • Znajomość metodyki ITIL
  • Znajomość systemów ITSM

Poznaj zadania, jakie na Ciebie czekają:

  • Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń od klientów firmy
  • Zdalne wsparcie użytkowników
  • Rozwiązywanie problemów w zakresie infrastruktury i systemów IT
  • Instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)
  • Współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT
  • Informowanie użytkowników o statusach zleceń

Korzyści dla Ciebie:  

  • Pracę w ciekawych krajowych i międzynarodowych projektach, w najnowszych technologiach i metodologiach
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (techniczne i jakościowe)
  • Możliwość zdobycia certyfikatów
  • Bogaty pakiet socjalny
  • Elastyczny czas pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne