Oferta pracy

Specjalista ServiceDesk

Integrated Solutions Sp. z o.oO firmie

  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Technologie, których używamy

Wymagane

  • LAN

  • WAN

  • WLAN

  • TCPIP

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń Klientów w systemie zgłoszeniowym

  • Przekazywanie Klientowi informacji o zmianie statusu realizowanych zgłoszeń

  • Informowanie o awariach i utrudnieniach w działaniu systemów teleinformatycznych

  • Rozpatrywanie i obsługa Monitów, Eskalacji oraz Reklamacji

  • Przywracanie normalnego działania usług w uzgodnionym czasie przy wykorzystaniu zdalnych narzędzi

  • Realizacja zamówień przy wykorzystaniu zdalnych narzędzi – takich jak Instalacja, Przeniesienie, Dodanie lub Zmiana w zakresie obsługi aplikacji i informatycznego sprzętu biurowego

  • Realizacja zamówień dostępu do systemów teleinformatycznych – zakładanie, modyfikacja blokowanie kont.

Nasze wymagania

  • Podstawowa znajomość architektury PC, architektury sieci: LAN, WAN, WLAN, TCPIP oraz systemów MDM oraz budowy serwerów pod względem sprzętowym

  • Dobra znajomość pakietu MS Office, usług M365, MS Exchange oraz komunikatorów Skype for Business, Teams

  • Dobra znajomość i umiejętność obsługi Active Directory

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows w szczególności Windows 10 oraz 8 i 7

  • Komunikatywność

  • Dobra organizacja pracy

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (najlepiej na poziomie minimum B1)

To oferujemy

  • Pracę w czołowej firmie branży IT w Polsce

  • Atrakcyjną stawkę godzinową uzależnioną od doświadczenia i kwalifikacji

  • Cykl szkoleń przygotowujących do wykonywania zadań Konsultanta Service Desk

  • Certyfikaty z różnych branż IT