Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista Serwisu Technicznego (Help desk) w branży medycznej

MEDIF Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Windows Server

Twój zakres obowiązków

  • Zdalne serwisy - Obsługa programu Team Viewer itp.

  • Współpraca z dostawcami – j. angielski.

  • Wybór komponentów, wyszukiwanie najlepszych ofert i montaż komputerów oraz monitorów do obsługi urządzeń do obrazowania 2D i 3D

  • Instalacja systemu operacyjnego oraz oprogramowania producenta zgodnie z wytycznymi

  • Tworzenie sieci komputerowych

  • Wykonywanie przeglądów, montaż i wymiana części w urządzeniach z portfolio firmy Medif w siedzibie firmy i u klienta

  • Doradztwo techniczne w zakresie montowanych urządzeń i obowiązujących przepisów

Nasze wymagania

  • Techniczne wykształcenie w zakresie informatyki, elektroniki, robotyki, mechatroniki lub fizyki (mile widziane ukończenie uczelni wyższej – stopień inż.)

  • Samodzielność i umiejętności efektywnego organizowania swojego czasu pracy

  • Dyspozycyjność co najmniej 8 h dziennie oraz gotowość do pacy o różnych porach dnia

  • Umiejętność dedukcyjnego myślenia

  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całego kraju

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i klienta

  • Chęć zgłębiania innowacyjnych technologii i ciągłego samorozwoju

  • Komunikatywność

  • Wysoko rozwinięta kultura osobista

  • Stała i efektywna współpraca zarówno z klientami jak i zespołem firmy

  • Znajomość struktur sieci internetowych, ustawień karty sieciowej oraz zapór sieciowych

  • Biegła znajomość środowiska Windows

  • Znajomość budowy komputera

  • Znajomość budowy laserów – mile widziane

  • Znajomość budowy aparatury RTG oraz oprogramowania branżowego – mile widziane

  • Podstawy elektroniki – tworzenie prostych układów – mile widziane

  • Rozwinięte umiejętności manualne

  • Uprawnienia SEP kat. 1 – mile widziane

  • Język angielski w stopniu pozwalającym zrozumienie dokumentacji technicznej i kontakt z przedstawicielami producenta.

  • Umiejętność czytania projektów technicznych oraz budowlanych

  • Znajomość podstaw biochemii i medycyny – mile widziane

  • Uprawnienia inspektora Ochrony Radiologicznej – mile widziane

To oferujemy

  • Możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia w obszarze innowacyjnych technologii medycznych

  • Szkolenia w Polsce i za granicą

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (rosnące wraz z rozwojem kompetencji)

  • Komputer oraz telefon służbowy

MEDIF Sp. z o.o.

MEDIF Future Medicine działający w sektorze stomatologii oraz medycyny estetycznej i dermatologii w związku z rozwojem swojej działalności poszukuje dynamicznych, aktywnych osób posiadających wysoką kulturę osobistą, gotowych na podjęcie nowego wyzwania na stanowisku:

Specjalista Serwisu Technicznego (Help desk) w branży medycznej

Przewiń do profilu firmy