Carrefour Polska Sp z o.o.

Specjalista Sklepu Internetowego w Biurze Obsługi Klienta

Carrefour Polska Sp z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Carrefour Polska Sp z o.o.

Głębocka 15

Warszawa

top
Specjalista Sklepu Internetowego
w Biurze Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • jesteś odpowiedzialny/a za telefoniczną i mailową obsługę klienta,
  • przyjmujesz i rozpatrujesz reklamacje,
  • udzielasz szczegółowych odpowiedzi na zapytania klientów odnośnie oferowanych produktów i usług,
  • testujesz nowe funkcjonalności,
  • przygotowujesz raporty.

Doceniamy Cię za to, że:

  • świetnie organizujesz swoją pracę
  • lubisz, jak ciągle coś się dzieje,
  • działasz odpowiedzialnie i dokładnie,
  • potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy,
  • lubisz pracować w zespole,
  • jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy.


Mamy dla Ciebie:

  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
aplikuj

Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

nagroda
Specjalista Sklepu Internetowego
w Biurze Obsługi Klienta

Twoje zadania:

  • jesteś odpowiedzialny/a za telefoniczną i mailową obsługę klienta,
  • przyjmujesz i rozpatrujesz reklamacje,
  • udzielasz szczegółowych odpowiedzi na zapytania klientów odnośnie oferowanych produktów i usług,
  • testujesz nowe funkcjonalności,
  • przygotowujesz raporty.

Doceniamy Cię za to, że:

  • świetnie organizujesz swoją pracę
  • lubisz, jak ciągle coś się dzieje,
  • działasz odpowiedzialnie i dokładnie,
  • potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy,
  • lubisz pracować w zespole,
  • jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy.


Mamy dla Ciebie:

  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.

Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Ogłoszenie archiwalne