background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista / Specjalistka ds. administracji biura

New Construction Concept Sp. z o.o.O firmie

  • Nowy Kisielin (pow. zielonogórski)
    Nowy Kisielin (pow. zielonogórski), lubuskie
  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie bieżącej dokumentacji budowy, raportów, protokołów, notatek;
  • Przygotowywanie i redagowanie pism oraz prowadzenie rejestrów korespondencji;
  • Opracowywanie, uzgadnianie oraz rejestrowanie kart materiałowych;
  • Prowadzenie rejestru i statusu zawieranych umów wraz z realizacją i monitoringiem ich uzgadniania;
  • Kompletowanie, dystrybucja oraz rejestrowanie dokumentacji kontraktowej;
  • Realizacja bieżących potrzeb związanych z funkcjonowaniem biura budowy;
  • Wykonywanie przedmiarów i opracowywanie zapytań ofertowych;
  • Koordynacja tworzenia i kompletowania dokumentacji powykonawczej;
  • Wspomaganie kierownika projektu i kierownika budowy w bieżącym prowadzeniu inwestycji;

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane studia o profilu technicznym)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel),
  • Mile widziana znajomość programu MS Project, AutoCad
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętność pracy w zespole i pracy samodzielnej
  • Proaktywność
  • Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej i znajomość rynku podwykonawców i dostawców materiałów budowalnych

To oferujemy

  • Pracę w dobrze rozwijającej się firmie z branży budowlanej
  • Umowę o pracę lub inna forma zatrudnienia (do uzgodnienia)
  • Wsparcie i motywacja ze strony zgranego zespołu
  • Rynkowe wynagrodzenie
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Udział przy realizacji ciekawych i ambitnych projektów

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • możliwość uzyskania uprawnień

O nas

Głównym profilem działalności New Construction Concept Sp. z o.o., należącej do grupy firm budowlanych, jest generalne wykonawstwo oraz realizowanie inwestycji deweloperskich.

Jako Generalny Wykonawca działamy w sektorach budownictwa prywatnego oraz publicznego. Realizujemy wszelkie prace związane z inwestycją, od prac projektowych poprzez proces budowy, aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie.

Jako deweloper inwestujemy w budowę obiektów przeznaczonych na wynajem lub sprzedaż.

Specjalizujemy się również w świadczeniu usług aranżacji i aranżacji powierzchni tzw. Fit-out czyli aranżacji przestrzeni według indywidualnych wymagań, które ustalamy analizując strukturę firmy oraz jej potrzeby.

W związku z ciągłym rozwojem działania firmy poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Specjalisty/Inżyniera ds. administracji biura budowy przy realizacji inwestycji w Nowym Kisielinie.

Więcej informacji o nas znajdziesz na stronie www.nccgroup.pl

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista / Specjalistka ds. administracji biura, Nowy Kisielin (pow. zielonogórski)