Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
- Wadowicka 6, Podgórze, KrakówKraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
Wadowicka 6
Podgórze
Kraków
Twój zakres obowiązków
wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno-prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa.
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowany kierunek Prawo, Administracja lub związany z gospodarką i zamówieniami publicznymi) lub studia pierwszego stopnia i ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych;
praktyczna znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych
znajomość pakietu MS Office;
staż pracy na merytorycznym stanowisku w zakresie zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych – minimum 3 lat dla stanowiska Specjalisty;
umiejętności: samodzielna organizacja pracy, analityczne myślenie;
sumienność, odpowiedzialność, terminowość wykonywanych zadań;
mile widziane doświadczenie w pracy na systemach IT wspomagających proces udzielania zamówień publicznych;
rekrutacja odbywa się dwuetapowo: podczas 1 etapu przeprowadzane są testy rekrutacyjne, a 2 etap stanowią rozmowy rekrutacyjne;
To oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia własnych kwalifikacji;
elastyczny czas pracy;
niezbędne narzędzia pracy stacjonarnej i zdalnej
atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, pożyczki na preferencyjnych warunkach);
miejsce parkingowe
praca w renomowanej instytucji jaką jest Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej;
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie na atrakcyjnych warunkach
wynagrodzenie od 5 800 zł brutto, dodatkowo premie kwartalne, nagrody roczne
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
elastyczny czas pracy
kawa / herbata
parking dla pracowników
dofinansowanie wypoczynku
O nas
Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej jako jednostka sektora finansów publicznych, wykonuje wyodrębnione zadania pomocnicze na rzecz sądów powszechnych i innych jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości. Głównym przedmiotem działalności jest przygotowywanie, prowadzenie oraz nadzór nad zamówieniami publicznymi, udzielanymi przez Sąd Apelacyjny w Krakowie jako centralnego Zamawiającego wyznaczonego przez Ministra Sprawiedliwości. Realizowane zamówienia publiczne obejmują w szczególności:
• dostawy - energii elektrycznej, paliw napędowych do samochodów oraz kart flotowych, papieru, prasy, materiałów biurowych, samochodów osobowych i ciężarowych, sprzętu komputerowego i biurowego, oprogramowania gotowego;
• usługi - telefonii stacjonarnej, telefonii komórkowej, ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych oraz usług pocztowych i kurierskich.