Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista / Specjalistka ds. helpdesk

Supermedia Sp. z o.o.

Supermedia Sp. z o.o.

Kamionkowska 45

Praga-Południe

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń

  • Bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie świadczonych usług

  • Monitoring i reakcja na zdarzenia otrzymywane z systemów monitorujących infrastrukturę IT

  • Samodzielne rozwiązywanie zaistniałych problemów oraz współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT (II i III linia wsparcia)

  • Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA)

  • Informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń oraz opracowywanie raportów

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (informatyka i kierunki pokrewne)

  • Umiejętność obsługi, diagnozowania i naprawy sprzętu komputerowego

  • Znajomość zagadnień sieciowych (LAN/WLAN)

  • Przejmowanie inicjatywy, dociekliwość, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania

  • Łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swobodę w kontaktach telefonicznych

To oferujemy

Szybki proces rekrutacji, pracę w pełnym wymiarze czasu, umowa o pracę, pakiet usług medycznych

O nas

SUPERMEDIA Sp. z o.o., firma z branży telekomunikacyjnej, dostawca internetu światłowodowego. Należymy do Grupy ZPR Media, najbardziej multimedialnej grupy w Polsce.