Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista / Specjalistka ds. kadr - administracji personalnej
Seargin Sp. z o.o.
- Bernarda Chrzanowskiego 11, GdańskGdańsk, pomorskie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
Seargin Sp. z o.o.
Bernarda Chrzanowskiego 11
Gdańsk
Twój zakres obowiązków
Przygotowanie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników oraz pomoc pracownikom we wszelkich sprawach kadrowych,
Sprawdzanie umów i przygotowanie dokumentów do podpisu,
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji pracowniczej,
Kontakt z dostawcą usług kadrowo-płacowych we wszystkich sprawach kadrowych,
Kontakt z prawnikami,
Sprawdzanie absencji pracowników zgodnie z listą obecności i listą zwolnień lekarskich,
Zbieranie danych do wypłat np. zestawienia godzin nadliczbowych, zestawienia nagród, informacji na temat rozliczeń nieobecności pracownika; rozliczenie godzin zleceniobiorców,
Wyliczanie urlopów i okresowa kontrola zgodności urlopów z systemem,
Pilnowanie terminów umów o pracę i zlecenie,
Prowadzenie ewidencji pracowników,
Sporządzanie raportów obecności pracowników,
Umawianie pracowników na badania medycyny pracy wstępne ,okresowe, kontrolne i pilnowanie terminów badań,
Prowadzenie dokumentacji bhp (zbieranie podpisów, aktualizacja dokumentów, przygotowanie kart BHP),
Organizowanie szkoleń BHP, PPOŻ, pierwszej pomocy, szkoleń dla osób kierujących,
Przygotowanie procesu wprowadzenia nowych pracowników zgonie z procesem,
Opieka nad nowymi pracownikami pierwszego dnia pracy oraz przekazanie niezbędnych informacji o sprawach kadrowych i organizacji pracy,
Przeprowadzenie offboardingu pracowników (informowanie na bieżąco inne działy o zmianach kadrowych, wyliczenie urlopu, druk karty obiegowej),
Raportowanie Zarządowi o wszelkich zmianach kadrowych co miesiąc,
Organizowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dla pracowników i prowadzenie kart szkolenia dla każdego pracownika,
Prowadzenie ewidencji dokumentacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz rezygnacji z PPK
Prowadzenie zapisów na zajęcia z j. angielskiego i nadzór nad frekwencją,
Wsparcie działu w HR w obszarach miękkiego HR: tworzenie ścieżek kariery, tworzenie planu szkoleń dla pracowników itd.
Wsparcie przełożonego w bieżących sprawach.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe (kierunek zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi lub kierunki pokrewne),
Wiedza na temat przepisów prawa pracy,
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata,
Biegła znajomość pakietu Office,
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
Wysoki poziom odpowiedzialności i samodzielności,
Proaktywne i wielozadaniowe podejście do codziennych obowiązków,
Szeroko rozwinięte umiejętności i interpersonalne,
Wysokie umiejętności organizacyjne.
To oferujemy
Dostęp do Kafeterii MyBenefit (m.in. pakiet Multisport),
Prywatna opieka medyczna,
Grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
Elastyczne godziny pracy w określonym przedziale,
Bezpłatne zajęcia języka angielskiego i niemieckiego,
Firmowe integracje.
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
O nas
Szukasz innowacyjnej, dynamicznej i prężnie rozwijającej się firmy IT? Nie szukaj dalej niż Seargin!
Od 2014 roku jesteśmy w czołówce branży, dostarczając naszym partnerom na całym świecie wyjątkowe usługi zarządzania IT i rozwiązania przemysłowe. Nasz oddany zespół ponad 650 profesjonalistów z pasją i determinacją wyznacza nowe standardy w świadczeniu usług IT, dzięki czemu jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie według Financial Times.
Nasz sukces jest napędzany przez naszych pracowników, a my jesteśmy zaangażowani w tworzenie atrakcyjnego miejsca pracy, które sprzyja wzrostowi i rozwojowi. Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który zmienia branżę i pomaga globalnym firmom osiągać ich cele dzięki najnowszym rozwiązaniom IT.