Oferta pracy

Specjalista/Specjalistka ds. Kadr i Płac

Klient Pracuj.pl

  • Lublin

    Lublin, lubelskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Rekrutujemy dla

Firmy o stabilnej pozycji specjalizującej się między innymi w profesjonalnym doradztwie gospodarczym poszukujemy Specjalisty/Specjalistki ds. Kadr i Płac.

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz współpracowników firmy

  • Samodzielne sporządzanie dokumentacji pracowniczej - umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem oraz zakończeniem stosunku pracy

  • Bieżące udzielanie pracownikom Spółki wsparcia z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń

  • Bieżące śledzenie zmian w Prawie Pracy i powiązanych źródłach oraz implementowanie ich na potrzeby firmy, rekomendowanie nowych rozwiązań

  • Monitorowanie zgodności regulacji wewnętrznych z przepisami prawa i specyfiką zakładu pracy oraz inicjowanie i realizacja zmian

  • Przygotowywanie dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi przepisami

  • Współpraca z działem realizacji projektów w zakresie wynagrodzeń współfinansowanych z UE

  • Tworzenie oraz uzupełnianie teczek akt osobowych

  • Weryfikacja czasu pracy

  • Archiwizacja danych kadrowo-płacowych

  • Wprowadzanie danych do naliczania list płac

  • Weryfikacja poprawności naliczeń wynagrodzeń

  • Przygotowywanie i wysyłka deklaracji do ZUS, US

  • Przygotowywanie zestawień i raportów dla kadry zarządzającej

  • Prowadzenie analiz danych (raporty, zestawienia) z obszaru kadrowo-płacowego na potrzeby działań Zarządu, raportowanie danych na potrzeby Grupy

Wymagania pracodawcy

  • Min. 4 lata doświadczenia na stanowisku związanym z kadrami i płacami

  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych

  • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń oraz rozliczania umów cywilno-prawnych

  • Znajomość programu COMARCH Optima

  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej

  • Samodzielność, odpowiedzialność

  • Orientacja na potrzeby klienta wewnętrznego

  • Dokładność, profesjonalizm, dbałość o szczegóły realizowanych zadań

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

Pracodawca oferuje

  • Dofinasowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej

  • Dofinasowanie zajęć sportowych

  • Pracę w przyjaznym zespole

  • Dofinansowanie do nauki i szkoleń zewnętrznych

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV

2

Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy

3

Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU

4

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy

5

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

6

Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą