Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Tamago Software sp. z o.o.

  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Tamago Software sp. z o.o.

aleja Zwycięstwa 96/98

Redłowo

Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa Klientów

  • Realizowanie zadań i weryfikacja

  • Dosprzedaż dodatkowych usług

  • Raportowanie przebiegu prac do Klientów

Nasze wymagania

  • Jesteś zorganizowany i dobrze uporządkowany

  • Nie boisz się multitaskingu i potrafisz zarządzać priorytetami

  • Cechuje Cię empatia

  • Jesteś odpowiedzialny i nie boisz się podejmować decyzji

  • Znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie

To oferujemy

  • Stałe zatrudnienie

  • Pracę zdalną lub stacjonarną (w PPNT w Gdyni)

  • Pakiet benefitów - dofinansowanie do karty Multisport

  • Pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku

  • Dostęp do szkoleń i kursów online

  • Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

O nas

Do naszego Zespołu szukamy specjalisty ds. obsługi klienta Jeśli stawiasz na rozwój, szukasz przyjaznego środowiska i miejsca na stałą współpracę, to bardzo dobrze trafiłeś. Jesteśmy zgranym, młodym zespołem, w którym wzajemnie się wspieramy i możemy na sobie polegać. Tworzymy niekorporacyjną kulturę pracy, chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem.