Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów Sp. z o.o., sp. kom.
- Daleka 4, Ochota, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę, umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów Sp. z o.o., sp. kom.
Daleka 4
Ochota
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów. Nie musi być z uśmiechem. Grunt, żeby klient miał wrażenie, że jest sensem Twojego istnienia. Jego niezrozumienie to Twoja nieumiejętność tłumaczenia. Jeśli na drugie imię masz cierpliwość a stoicki spokój jest Twoim najwyższym stanem wzburzenia, to masz szansę sprawdzić się w kontakcie z klientami.
Obsługa techniczna klientów. Na każdą wiadomość „PILNE NIE DZIAŁA SYSTEM/BŁAD/ZACIEŁO SIĘ/NIE MOGĘ DODAC!!!!PROSZĘ O PILNY KONTAKT TELEFONICZNY!!!!” będziesz musiał/a odpisać „Już sprawdzam. Proszę dać mi chwilę”. I sprawdzić czy wszystko jest ok.
Obsługa klientów na czacie.
Poza tym czeka Cię szkolenie z zakresu takich magicznych pojęć jak „Serwer, SSL, konsola, teamviewer, sterowniki, build, ciasteczka oraz incognito!”. Oczywiście szkolenie czeka Cię po to, żebyś nie myślał/a, że praca polega tylko na odpisywaniu klientom na czacie. Czeka Cię sprawdzenie rodzajów błędów, jeśli ktoś zgłosi (bo u nas zawsze wszystko działa) oraz odpisywanie na e-maile i wprowadzanie informacji do raportów.
Pomoc w rozwoju sklepów internetowych należących do firmy. - ciągle rozbudowujemy i ulepszamy sklepy internetowe, tak aby zwiększać ilość klientów.
Obsługa i rozwój Marketplaców - poza sprzedażą w sklepach internetowych prowadzimy sprzedaż za pośrednictwem popularnych marketplaców. Warto, abyś wiedziała/ł jak działają i wspomógł również nas w powyższych działaniach.
Nasze wymagania
Szukamy osoby, która:
Pracowała wcześniej w obsłudze klienta
Jest dokładna, cierpliwa, staranna, sympatyczna i zawsze za miła dla klientów.
Jest "internetowa";, tj. nie będziemy musieli tłumaczyć, czym jest Chrome, Woocommerce/Prestashop.
Zna marketplace takie jak Allegro, Ceneo, Empik itp.
Zna i korzystała już z systemu magazynowo-księgowego.
Zna zasady ortografii - w końcu, w ogóle, na pewno, a propos.
Umie sobie radzić w pracy ze stresującymi klientami
Jest otwarta na pracę w godzinach 8-16 lub 9-17.
To oferujemy
Proponujemy umowę zlecenie na start.
Obejmiesz samodzielne stanowisko przy jednoczesnym wsparciu Managera oraz
specjalisty ds. e-commerce. Masz na kogo liczyć.
Biuro w dobrej lokalizacji - Warszawa ul.Daleka.
Turbo team, ale przekonaj się sam/-a. :)
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
paczki świąteczne
O nas
Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów jest wiodącym dostawcą profesjonalnych kosmetyków i narzędzi fryzjerskich na polskim rynku od 1986 roku. Jako renomowany dystrybutor, specjalizujemy się w zaopatrzeniu salonów fryzjerskich i barberskich w wysokiej jakości produkty marek takich jak Reuzel, American Crew, Lakme, Barberito oraz Koendu, których jesteśmy przedstawicielem w Polsce.
Wyróżniając się długoletnią tradycją i nieustannym dążeniem do doskonałości, nasi Klienci mogą liczyć na pełne wsparcie w wyborze najbardziej odpowiednich kosmetyków i narzędzi, które umożliwią rozwój ich umiejętności i podniesienie jakości oferowanych usług.
Naszą misją jest kompleksowe zaspokajanie potrzeb fryzjerów i barberów, poprzez dostarczanie im nie tylko wysokiej jakości produktów, ale także szeroko rozumianej wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań. Współpracujemy z nimi zarówno w zakresie szkoleń, jak i doradztwa technicznego, co pozwala na doskonalenie swoich umiejętności oraz nieustanne podnoszenie poziomu świadczonych usług.
W Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów nasi Klienci mogą liczyć na zaangażowanie, profesjonalizm i doskonałą jakość, które są fundamentami naszej działalności, a także gwarancją sukcesu i satysfakcji naszych wspólnych działań.