Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w sklepie internetowym

Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów Sp. z o.o., sp. kom.

  • Daleka 4, Ochota, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów Sp. z o.o., sp. kom.

Daleka 4

Ochota

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów. Nie musi być z uśmiechem. Grunt, żeby klient miał wrażenie, że jest sensem Twojego istnienia. Jego niezrozumienie to Twoja nieumiejętność tłumaczenia. Jeśli na drugie imię masz cierpliwość a stoicki spokój jest Twoim najwyższym stanem wzburzenia, to masz szansę sprawdzić się w kontakcie z klientami.

  • Obsługa techniczna klientów. Na każdą wiadomość „PILNE NIE DZIAŁA SYSTEM/BŁAD/ZACIEŁO SIĘ/NIE MOGĘ DODAC!!!!PROSZĘ O PILNY KONTAKT TELEFONICZNY!!!!” będziesz musiał/a odpisać „Już sprawdzam. Proszę dać mi chwilę”. I sprawdzić czy wszystko jest ok.

  • Obsługa klientów na czacie.

  • Poza tym czeka Cię szkolenie z zakresu takich magicznych pojęć jak „Serwer, SSL, konsola, teamviewer, sterowniki, build, ciasteczka oraz incognito!”. Oczywiście szkolenie czeka Cię po to, żebyś nie myślał/a, że praca polega tylko na odpisywaniu klientom na czacie. Czeka Cię sprawdzenie rodzajów błędów, jeśli ktoś zgłosi (bo u nas zawsze wszystko działa) oraz odpisywanie na e-maile i wprowadzanie informacji do raportów.

  • Pomoc w rozwoju sklepów internetowych należących do firmy. - ciągle rozbudowujemy i ulepszamy sklepy internetowe, tak aby zwiększać ilość klientów.

  • Obsługa i rozwój Marketplaców - poza sprzedażą w sklepach internetowych prowadzimy sprzedaż za pośrednictwem popularnych marketplaców. Warto, abyś wiedziała/ł jak działają i wspomógł również nas w powyższych działaniach.

Nasze wymagania

  • Szukamy osoby, która:

  • Pracowała wcześniej w obsłudze klienta

  • Jest dokładna, cierpliwa, staranna, sympatyczna i zawsze za miła dla klientów.

  • Jest "internetowa";, tj. nie będziemy musieli tłumaczyć, czym jest Chrome, Woocommerce/Prestashop.

  • Zna marketplace takie jak Allegro, Ceneo, Empik itp.

  • Zna i korzystała już z systemu magazynowo-księgowego.

  • Zna zasady ortografii - w końcu, w ogóle, na pewno, a propos.

  • Umie sobie radzić w pracy ze stresującymi klientami

  • Jest otwarta na pracę w godzinach 8-16 lub 9-17.

To oferujemy

  • Proponujemy umowę zlecenie na start.

  • Obejmiesz samodzielne stanowisko przy jednoczesnym wsparciu Managera oraz

  • specjalisty ds. e-commerce. Masz na kogo liczyć.

  • Biuro w dobrej lokalizacji - Warszawa ul.Daleka.

  • Turbo team, ale przekonaj się sam/-a. :)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • paczki świąteczne

O nas

Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów jest wiodącym dostawcą profesjonalnych kosmetyków i narzędzi fryzjerskich na polskim rynku od 1986 roku. Jako renomowany dystrybutor, specjalizujemy się w zaopatrzeniu salonów fryzjerskich i barberskich w wysokiej jakości produkty marek takich jak Reuzel, American Crew, Lakme, Barberito oraz Koendu, których jesteśmy przedstawicielem w Polsce.

Wyróżniając się długoletnią tradycją i nieustannym dążeniem do doskonałości, nasi Klienci mogą liczyć na pełne wsparcie w wyborze najbardziej odpowiednich kosmetyków i narzędzi, które umożliwią rozwój ich umiejętności i podniesienie jakości oferowanych usług.

Naszą misją jest kompleksowe zaspokajanie potrzeb fryzjerów i barberów, poprzez dostarczanie im nie tylko wysokiej jakości produktów, ale także szeroko rozumianej wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań. Współpracujemy z nimi zarówno w zakresie szkoleń, jak i doradztwa technicznego, co pozwala na doskonalenie swoich umiejętności oraz nieustanne podnoszenie poziomu świadczonych usług.

W Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów nasi Klienci mogą liczyć na zaangażowanie, profesjonalizm i doskonałą jakość, które są fundamentami naszej działalności, a także gwarancją sukcesu i satysfakcji naszych wspólnych działań.