Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

EO NETWORKS S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Rejestracja i obsługa zgłoszeń Klientów

  • Koordynacja zgłoszeń Techników

  • Obsługa telefoniczna i e-mailowa Klientów oraz partnerów biznesowych

  • Wykonywanie wycen ofert dotyczących produktów i usług

  • Pomoc w bieżących zadaniach działu

  • Obsługa Klienta w recepcji serwisu

  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązywania problemów Klientów

  • Wystawianie faktur sprzedaży

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta

  • Bardzo dobra obsługa komputera w tym pakietu Office

  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, dokładność, szybkie uczenie się

  • Znajomość podstaw rachunkowości

  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi oraz pracą pod presją czasu

  • Zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację

  • Dobra organizacja czasu pracy

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat

  • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Miejsce pracy w Warszawie na Pradze Północ

  • Pracę w pozytywnie ukierunkowanym zespole

  • Swobodną atmosferę

  • Dofinansowanie do karty Multisport

O nas

eo Networks S.A. jest firmą specjalizującą się w tworzeniu i utrzymaniu rozwiązań software’owych, a także w świadczeniu usług serwisowych na rynku korporacyjnym i w sektorze publicznym. Oferujemy usługi w zakresie budowy dedykowanych rozwiązań, portali, systemów transakcyjnych, narzędzi komunikacyjnych, architektury informacji oraz zarządzania treścią, systemów klasy CRM i ERP.

Specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania od podstaw (custom development). Wdrażamy również rozwiązania firm trzecich. Tworzymy aplikacje webowe i desktopowe. Jesteśmy gotowi do tworzenia pełnych ekspertyz dotyczących wyboru rozwiązań sprzętowych, sieciowych oraz oprogramowania.

Nasza firma jako partner największych światowych dostawców sprzętu, świadczy szeroki wachlarz usług serwisowych, napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz usług help-desk na terenie całego kraju.

Zespół eo Networks to ponad 200 specjalistów z zakresu budowy rozwiązań softwarowych oraz ponad 150 serwisantów. Działamy od 2001 na terenie Polski i EU.