Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sklepu internetowego
Urbogym sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
Twój zakres obowiązków
Przetwarzanie zamówień detalicznych ze wszystkich kanałów sprzedaży w aplikacji Baselinker – weryfikacja, akceptacja oraz przekazanie do realizacji w magazynie zewnętrznym.
Mailowa obsługa klienta np. doradztwo przy doborze odpowiedniego produktu, odpowiedzi na wszelkie zapytania.
Nadzór nad wysyłką produktów do klientów (koordynacja z firmami kurierskimi oraz zewnętrznym centrum logistycznym).
Obsługa zwrotów, wymian, zagubionych lub opóźnionych paczek, weryfikacja pomyłek.
Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta oraz o spełnianie odpowiednich norm jakości sprzedaży na wszystkich kanałach.
Obsługa kont firmowych w Social Mediach (Facebook, Instagram): planowanie i dodawanie postów, odpowiedzi na wiadomości prywatne oraz komentarze pod postami, wchodzenie w interakcje z użytkownikami.
Weryfikacja poprawności dokumentów sprzedażowych (faktury, paragony)
Przygotowywanie comiesięcznej dokumentacji dla księgowości
Realizowanie płatności oraz przelewów
Środowisko pracy: Baselinker, Subiekt, Woocommerce, Google Workspace, Canva, Meta Business i inne.
Nasze wymagania
Lubisz ludzi i potrafisz z nimi rozmawiać.
Potrafisz definiować problemy i znaleźć ich najlepsze rozwiązanie.
Wykazujesz się cierpliwością i empatią.
Potrafisz pracować zespołowo.
Masz wysoką kulturę osobistą, jesteś komunikatywna i potrafisz sobie poradzić z najbardziej wymagającym klientem.
Zaangażowanie, dokładność i kreatywność (w końcu jesteś naszą osobą na froncie więc najwięcej widzisz i słyszysz).
Ponad to:
Znajomość programów MS Office: Excel, Word – poziom pozwalający na wykonywane prostych raportów, zestawień itp.
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (swobodne komunikowanie się w mowie i piśmie).
Mile widziana będzie również:
Znajomość programów: Baselinker, Subiekt.
Umiejętność obsługi platform sprzedażowych: Allegro, Mirakl, Woocommerce.
Znajomość programu Canva.
Znajomość zagadnień e-Commerce / e-Marketingu.
To oferujemy
Umowę o pracę.
Wynagrodzenie od 4000 zł netto + premie uzależnione od wyników pracy.
Pracę stacjonarną w biurze - 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku, 8h/dzień.
Środowisko pracy, w którym czujesz poczujesz się dobrze.
Zapewniamy:
Narzędzia niezbędne do pracy: komputer wraz z odpowiednim oprogramowaniem, telefon służbowy.
Szkolenie wprowadzające oraz wdrożenie na stanowisko.
Zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego teamu.
Benefity
zniżki na firmowe produkty i usługi
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników
O nas
UrboGym to polska firma z branży Sport i Fitness. Jesteśmy przedsiębiorstwem, które posiada stabilną pozycję na rynku. Jeżeli jesteś osobą która szuka nowych wyzwań, a przy tym jest bardzo dobrze zorganizowana i nastawiona na ciągłą naukę i rozwój, to dołącz do nas i buduj z nami międzynarodową markę.
Prowadzimy sprzedaż internetową we własnym sklepie on-line oraz na popularnych marketplace takich jak: allegro, empik, morele itp.