Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sklepu internetowego

Urbogym sp. z o.o.

5 5007 500 brutto / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Przetwarzanie zamówień detalicznych ze wszystkich kanałów sprzedaży w aplikacji Baselinker – weryfikacja, akceptacja oraz przekazanie do realizacji w magazynie zewnętrznym.

  • Mailowa obsługa klienta np. doradztwo przy doborze odpowiedniego produktu, odpowiedzi na wszelkie zapytania.

  • Nadzór nad wysyłką produktów do klientów (koordynacja z firmami kurierskimi oraz zewnętrznym centrum logistycznym).

  • Obsługa zwrotów, wymian, zagubionych lub opóźnionych paczek, weryfikacja pomyłek.

  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta oraz o spełnianie odpowiednich norm jakości sprzedaży na wszystkich kanałach.

  • Obsługa kont firmowych w Social Mediach (Facebook, Instagram): planowanie i dodawanie postów, odpowiedzi na wiadomości prywatne oraz komentarze pod postami, wchodzenie w interakcje z użytkownikami.

  • Weryfikacja poprawności dokumentów sprzedażowych (faktury, paragony)

  • Przygotowywanie comiesięcznej dokumentacji dla księgowości

  • Realizowanie płatności oraz przelewów

  • Środowisko pracy: Baselinker, Subiekt, Woocommerce, Google Workspace, Canva, Meta Business i inne.

Nasze wymagania

  • Lubisz ludzi i potrafisz z nimi rozmawiać.

  • Potrafisz definiować problemy i znaleźć ich najlepsze rozwiązanie.

  • Wykazujesz się cierpliwością i empatią.

  • Potrafisz pracować zespołowo.

  • Masz wysoką kulturę osobistą, jesteś komunikatywna i potrafisz sobie poradzić z najbardziej wymagającym klientem.

  • Zaangażowanie, dokładność i kreatywność (w końcu jesteś naszą osobą na froncie więc najwięcej widzisz i słyszysz).

  • Ponad to:

  • Znajomość programów MS Office: Excel, Word – poziom pozwalający na wykonywane prostych raportów, zestawień itp.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (swobodne komunikowanie się w mowie i piśmie).

  • Mile widziana będzie również:

  • Znajomość programów: Baselinker, Subiekt.

  • Umiejętność obsługi platform sprzedażowych: Allegro, Mirakl, Woocommerce.

  • Znajomość programu Canva.

  • Znajomość zagadnień e-Commerce / e-Marketingu.

To oferujemy

  • Umowę o pracę.

  • Wynagrodzenie od 4000 zł netto + premie uzależnione od wyników pracy.

  • Pracę stacjonarną w biurze - 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku, 8h/dzień.

  • Środowisko pracy, w którym czujesz poczujesz się dobrze.

  • Zapewniamy:

  • Narzędzia niezbędne do pracy: komputer wraz z odpowiednim oprogramowaniem, telefon służbowy.

  • Szkolenie wprowadzające oraz wdrożenie na stanowisko.

  • Zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego teamu.

Benefity

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

O nas

UrboGym to polska firma z branży Sport i Fitness. Jesteśmy przedsiębiorstwem, które posiada stabilną pozycję na rynku. Jeżeli jesteś osobą która szuka nowych wyzwań, a przy tym jest bardzo dobrze zorganizowana i nastawiona na ciągłą naukę i rozwój, to dołącz do nas i buduj z nami międzynarodową markę.

Prowadzimy sprzedaż internetową we własnym sklepie on-line oraz na popularnych marketplace takich jak: allegro, empik, morele itp.