Oferta pracy

Specjalista/Starszy Specjalista ds. Rekrutacji i Projektów HR

Telewizja Polska S.A.

Telewizja Polska S.A.

Jana Pawła Woronicza 17

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych, w tym: przygotowywanie i publikacja ogłoszeń, poszukiwanie kandydatów w oparciu o dostępne narzędzia, analiza i selekcja aplikacji pod kątem prowadzonych projektów rekrutacyjnych, organizacja i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych,

  • sporządzanie i wdrażanie wewnętrznych regulaminów, instrukcji i procedur w ramach realizowanych projektów,

  • przygotowywanie, wdrażanie oraz optymalizowanie procesów, działań i procedur w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim,

  • kreowanie nowych rozwiązań z obszaru miękkiego HR,

  • przygotowywanie raportów, zestawień i analiz z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim w Spółce.​

Nasze wymagania

  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska wszystkich szczebli (mile widziane doświadczenie w obszarze IT),

  • wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim),

  • umiejętność wykorzystania różnych źródeł i narzędzi w pozyskiwaniu kandydatów, m.in. eRecruiter, LinkedIn Recruiter,

  • doświadczenie w koordynowaniu wielu projektów jednocześnie,

  • znajomość prawnych aspektów dotyczących prowadzenia rekrutacji i selekcji (w tym RODO),

  • doświadczenie w przygotowywaniu wewnętrznych aktów prawnych (regulaminów, procedur),

  • bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności programów Excel i Power Point,

  • samodzielność, zaangażowanie oraz profesjonalizm,

  • wysoką kulturę osobistą.

Mile widziane

  • doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu projektów z obszaru miękkiego HR.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i wiedzy zawodowej,

  • możliwość szkoleń i rozwoju,

  • pracę w przyjaznej atmosferze,

  • możliwość korzystania z opieki zdrowotnej, pakietu sportowego i ubezpieczenia na życie.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • firmowa drużyna sportowa

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • wydarzenia firmowe

Etapy rekrutacji
1

Aplikacja

2

Analiza CV

3

Rozmowa telefoniczna

4

Spotkanie rekrutacyjne - online

5

Spotkanie rekrutacyjne - stacjonarnie

6

Zakończenie procesu rekrutacji

7

Informacja zwrotna

Telewizja Polska S.A.

Jesteśmy największym nadawcą telewizyjnym w Polsce i kluczowym producentem i dystrybutorem w Europie Środkowej. W swojej ofercie posiadamy bogatą ofertę serwisów internetowych: sportowych, informacyjnych, rozrywkowych oraz VOD. Jako jedyny nadawca w Polsce emitujemy programy regionalne tworzone przez 16 oddziałów terenowych.

Przewiń do profilu firmy