Ta oferta pracy jest nieaktualna od 169 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista Techniczny – Pierwsza linia wsparcia

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 08.12.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Jesteśmy międzynarodową firmą, specjalizującą się w katalogowaniu części zamiennych, ogólnoświatowym liderem w dostarczaniu narzędzi do zarządzania danymi.

    Firma została założona w 1948, ma swoją główną siedzibę w Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 450 osób w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji.

    Obecnie szukamy kandydatów na stanowisko:

    Specjalista Techniczny – Pierwsza linia wsparcia
    Miejsce pracy: Kraków

    Obowiązki:

    • Zapewnienie pierwszej linii wsparcia poprzez rozpoznanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących części zamiennych
    • Przekazywanie nie rozwiązanych przypadków do drugiej linii wsparcia
    • Dbanie o terminowość wykonywanych zadań, zgodnie z celami uzgodnionymi z klientem
    • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy m. in. z działem kontroli jakości, działem katalogowania
    • Współpraca z wewnętrznymi działami klienta, odpowiedzialnymi za części zamienne
    • Poszukiwanie rozwiązań poprawiających jakość udzielanych odpowiedzi celem zwiększenia zadowolenia klientów
    • Inicjowanie poprawek katalogu w przypadku znalezienia błędów w danych
    • Nieustanne poszerzanie wiedzy produktowej i systemowej oraz dzielenie się zdobytą wiedzą z innymi pracownikami

    Wymagania:

    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego  z uwagi na zasięg globalny firmy
    • Znajomość budowy samochodu
    • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
    • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word)
    • Umiejętność komunikacji interpersonalnej oraz pracy zespołowej
    • Dobra organizacja czasu pracy
    • Dokładność, skrupulatność i zaangażowanie w powierzane obowiązki
    • Pomysłowość, inwencja
    • Wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie w branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem
    • Doświadczenie w obsłudze klienta lub Call Centre będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:

    • Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę oraz stabilne, długoterminowe zatrudnienie
    • Pracę w godzinach 8:00-16.15 (z półgodzinną przerwą na lunch) od poniedziałku do piątku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Pracę w miłej, przyjaznej atmosferze sprzyjającej wzajemnej współpracy, wymianie doświadczeń i pomysłów
    • Pakiet prywatnej opieki medycznej
    • Karta Multisport Benefit
    • Bilety do kina
    • Szkolenia (m.in. kursy językowe)
    • Świeże owoce w biurze
    • Udział w akcjach charytatywnych
    • Udział w spotkaniach integracyjnych
    • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie
    • Praca w lokalizacjach w centrum miasta

    Prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w języku angielskim za pomocą przycisku Aplikuj wraz z załączoną klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Clifford-Thames moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego procesu rekrutacji i przyszłych potrzeb rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97r. Dz. U. Nr 133 poz.883)."

    aplikuj