Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista Techniczny – Pierwsza linia wsparcia

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 08.12.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top

Jesteśmy międzynarodową firmą, specjalizującą się w katalogowaniu części zamiennych, ogólnoświatowym liderem w dostarczaniu narzędzi do zarządzania danymi.

Firma została założona w 1948, ma swoją główną siedzibę w Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 450 osób w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji.

Obecnie szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista Techniczny – Pierwsza linia wsparcia
Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki:

  • Zapewnienie pierwszej linii wsparcia poprzez rozpoznanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących części zamiennych
  • Przekazywanie nie rozwiązanych przypadków do drugiej linii wsparcia
  • Dbanie o terminowość wykonywanych zadań, zgodnie z celami uzgodnionymi z klientem
  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy m. in. z działem kontroli jakości, działem katalogowania
  • Współpraca z wewnętrznymi działami klienta, odpowiedzialnymi za części zamienne
  • Poszukiwanie rozwiązań poprawiających jakość udzielanych odpowiedzi celem zwiększenia zadowolenia klientów
  • Inicjowanie poprawek katalogu w przypadku znalezienia błędów w danych
  • Nieustanne poszerzanie wiedzy produktowej i systemowej oraz dzielenie się zdobytą wiedzą z innymi pracownikami

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego  z uwagi na zasięg globalny firmy
  • Znajomość budowy samochodu
  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word)
  • Umiejętność komunikacji interpersonalnej oraz pracy zespołowej
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Dokładność, skrupulatność i zaangażowanie w powierzane obowiązki
  • Pomysłowość, inwencja
  • Wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie w branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub Call Centre będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę oraz stabilne, długoterminowe zatrudnienie
  • Pracę w godzinach 8:00-16.15 (z półgodzinną przerwą na lunch) od poniedziałku do piątku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę w miłej, przyjaznej atmosferze sprzyjającej wzajemnej współpracy, wymianie doświadczeń i pomysłów
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • Karta Multisport Benefit
  • Bilety do kina
  • Szkolenia (m.in. kursy językowe)
  • Świeże owoce w biurze
  • Udział w akcjach charytatywnych
  • Udział w spotkaniach integracyjnych
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie
  • Praca w lokalizacjach w centrum miasta

Prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w języku angielskim za pomocą przycisku Aplikuj wraz z załączoną klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Clifford-Thames moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego procesu rekrutacji i przyszłych potrzeb rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97r. Dz. U. Nr 133 poz.883)."

aplikuj