AB S.A.

Specjalista - tka Contact Center

AB S.A.O firmie

  • Bielany Wrocławskie, Polska
    Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 13 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

AB S.A.

Bielany Wrocławskie

Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)

Grupa AB plasuje się w czołówce największych dystrybutorów w Europie. Obok ugruntowanej już pozycji na rynku sprzętu IT, Grupa AB z sukcesem prowadzi dystrybucję elektroniki użytkowej i produktów związanych z telefonią komórkową, rozwiązaniami cloud computing, AGD, zabawek oraz usług. Grupa AB to największa sieć dystrybucji w regionie CEE – firma posiada 16 500 partnerów handlowych, a w stałej ofercie spółki znajduje się 96 000 produktów 800 światowych marek.

Już od 30 lat AB S.A. jest docenianym partnerem w biznesie, którego wyróżnia wysoka jakość współpracy z klientami, stabilna pozycja finansowa i wysoki poziom zarządzania przedsiębiorstwem. Silna pozycja na rynku jest stale potwierdzana licznymi certyfikatami i nagrodami. (www.ab.pl)

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

SPECJALISTA/-TKA CONTACT CENTER
Miejsce pracy: Magnice (okolice Bielan Wrocławskich)

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • telefoniczny i mailowy kontakt z partnerami handlowymi w segmencie B2B (połączenie przychodzące),
  • klasyfikację oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu,
  • analizę i rozwiązywanie problemów klientów,
  • realizację kampanii marketingowych.

Poszukujemy osoby, która:

  • posiada predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon (doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów lub sprzedaży pośredniej będzie dodatkowym atutem),
  • jest komunikatywna i umie pracować w zespole,
  • jest nastawiona na osiąganie wyznaczonych celów,
  • jest odporna na stres,
  • posiada wysoką kulturę osobistą,
  • jest dokładna i zaangażowana,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem :)

Naszym pracownikom oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w systemie 1-zmianowym (8.00-16.00 lub 9.00 - 17.00),
  • pakiet benefitów (m.in.: bezpłatny transport, kantyna pracownicza, dofinansowanie karty Multisport, program zakupów pracowniczych),
  • wsparcie w realizacji sportowych pasji,
  • przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej
    niż 10 lat :)

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podaniem nazwy „Specjalista/-tka Contact Center” w tytule maila za pośrednictwem przycisku Aplikuj.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.

Grupa AB plasuje się w czołówce największych dystrybutorów w Europie. Obok ugruntowanej już pozycji na rynku sprzętu IT, Grupa AB z sukcesem prowadzi dystrybucję elektroniki użytkowej i produktów związanych z telefonią komórkową, rozwiązaniami cloud computing, AGD, zabawek oraz usług. Grupa AB to największa sieć dystrybucji w regionie CEE – firma posiada 16 500 partnerów handlowych, a w stałej ofercie spółki znajduje się 96 000 produktów 800 światowych marek.

Już od 30 lat AB S.A. jest docenianym partnerem w biznesie, którego wyróżnia wysoka jakość współpracy z klientami, stabilna pozycja finansowa i wysoki poziom zarządzania przedsiębiorstwem. Silna pozycja na rynku jest stale potwierdzana licznymi certyfikatami i nagrodami. (www.ab.pl)

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

SPECJALISTA/-TKA CONTACT CENTER
Miejsce pracy: Magnice (okolice Bielan Wrocławskich)

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • telefoniczny i mailowy kontakt z partnerami handlowymi w segmencie B2B (połączenie przychodzące),
  • klasyfikację oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu,
  • analizę i rozwiązywanie problemów klientów,
  • realizację kampanii marketingowych.

Poszukujemy osoby, która:

  • posiada predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon (doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów lub sprzedaży pośredniej będzie dodatkowym atutem),
  • jest komunikatywna i umie pracować w zespole,
  • jest nastawiona na osiąganie wyznaczonych celów,
  • jest odporna na stres,
  • posiada wysoką kulturę osobistą,
  • jest dokładna i zaangażowana,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem :)

Naszym pracownikom oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w systemie 1-zmianowym (8.00-16.00 lub 9.00 - 17.00),
  • pakiet benefitów (m.in.: bezpłatny transport, kantyna pracownicza, dofinansowanie karty Multisport, program zakupów pracowniczych),
  • wsparcie w realizacji sportowych pasji,
  • przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej
    niż 10 lat :)

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podaniem nazwy „Specjalista/-tka Contact Center” w tytule maila za pośrednictwem przycisku Aplikuj.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne