Oferta pracy
Do wysyłanej oferty proszę załączyć niniejszą klauzulę: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).).” W związku z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) informujemy, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych przez Kandydatów dokumentach aplikacyjnych jest Ayming Polska Sp. z o.o., 00-014 Warszawa, ul. Moniuszki 1A. Dane osobowe Kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania i zatrudnienia Pracownika. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania. Zebrane dane osobowe zostały przez Kandydata podane dobrowolnie, a ich zakres wynika z przepisów prawa (art. 22(1) Kodeksu pracy) oraz wymagań danego stanowiska pracy.
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista/-tka ds. marketingu

Ayming Polska Sp. z o.o.

Festiwal pracy Jobicon online
Festiwal pracy Jobicon online
Festiwal pracy Jobicon online
Porozmawiaj z pracodawcą

Ayming Polska Sp. z o.o.

Stanisława Moniuszki 1A

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych za pomocą różnych narzędzi i kanałów marketingowych

  • Opracowywanie komunikacji skierowanej do kadry zarządzającej wyższego szczebla

  • Przygotowywanie materiałów promocyjnych (od koncepcji po produkcję, we współpracy z podwykonawcami) i materiałów wsparcia sprzedaży

  • Współtworzenie i promowanie raportów rynkowych – lokalnych i międzynarodowych

  • Inicjowanie i koordynowanie udziału firmy w wydarzeniach branżowych i ich wspieraniem od strony organizacyjnej i promocyjnej

  • Organizowanie eventów i webinarów

  • Wspieranie rozwoju www i obecności firmy w sieci

  • Analizowanie otoczenia rynkowego i działań konkurencji

  • Dbanie o spójną identyfikację wizualną

Nasze wymagania

  • 3 lat doświadczenia w realizacji projektów marketingowych

  • Wykształcenie wyższe (preferowane marketingowe, humanistyczne)

  • Biegła znajomość PowerPointa

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu relacji

  • Myślenie w sposób analityczny i umiejętność wyciągania wniosków

  • Dryg organizacyjny

  • Działanie proaktywne i samodzielne

  • Poczucie odpowiedzialności i koncentracji na realizacji celów

  • Otwartość na nowości i na naukę

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)

Mile widziane

  • Znajomość innych programów do tworzenia prezentacji poza Power Pointem

To oferujemy

  • Umowę o pracę oraz system bonusowy

  • Opiekę mentorską i wsparcie we wdrożeniu

  • Pracę we wspierającym się wzajemnie zespole

  • Współpracę z najlepszymi ekspertami w swojej dziedzinie na rynku

  • Lokalizację biura w centrum Warszawy (metro Świętokrzyska)

  • Pracę w trybie hybrydowym lub stacjonarnym

  • Zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym

  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, Ticket Restaurant, owoce w biurze)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • bony żywieniowe

Ayming Polska Sp. z o.o.

Further together – razem zajdziemy dalej

Wspieramy firmy w osiąganiu lepszych wyników finansowych. Łączymy wysoce specjalistyczną wiedzę z różnych dziedzin z bogatym doświadczeniem, dbając o prawidłowość rozliczeń naszych klientów i generując oszczędności na dalsze inwestycje. Razem z nami mogą osiągnąć znacznie więcej.

Jesteśmy globalnym zespołem 1300 współpracowników działających w 15 krajach w Europie, Ameryce Północnej i Azji. W obszarze konsultingu działamy już ponad 30 lat, w tym 17 na rynku polskim.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

- Zdobędziesz doświadczenie w budowaniu relacji z osobami decyzyjnymi w firmach

- Wzmocnisz swoje umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne

- Będziesz mieć realny wpływ na rozwój biznesu

- Poznasz różne formy finansowania innowacji, w szczególności ulgę B+R

- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowym środowisku

www.ayming.pl

Przewiń do profilu firmy

Rozwijaj z nami swoje pasje, kreatywność i zaangażowanie.

Brzmi interesująco? Aplikuj!