Oferta pracy

Specjalista/-tka ds. Obsługi Reklamacji

Schneider Electric Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Bukowno, Polska
    Bukowno, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Schneider Electric Polska Sp. z o.o.

Bukowno

Bukowno

W Schneider Electric wierzymy, że dostęp do energii i zasobów cyfrowych to podstawowe prawo każdego człowieka. Stwarzamy warunki do poprawy efektywności energetycznej dla każdego, w każdym miejscu i w każdej chwili. Nazywamy to Life Is On. Oferujemy cyfrowe rozwiązania z zakresu zarządzania energią i automatyki, zapewniające wydajność i zrównoważony rozwój.



Specjalista/-tka ds. Obsługi Reklamacji
Lokalizacja: Bukowno

Czy marzysz o pracy w firmie, której działalności przyświeca ważny cel? W firmie, która ceni różnorodność i motywuje swoich pracowników do innowacji i dawania z siebie tego, co najlepsze?

Szukamy osoby na stanowisko Specjalista/t-ka ds. Obsługi Reklamacji do naszego biura w Warszawie. Praca w tej roli będzie związana z odpowiedzialnością za bieżącą obsługę reklamacji i zgłoszeń klientów, a w szczególności w terminowym ich rozpatrywaniem, monitorowaniem statusu, zlecanie napraw podwykonawcom lokalnym i zagranicznym centrom naprawczym.

Twój zakres obowiązków:
  • Prowadzenie zgłoszeń klientów w systemie Serwisowym
  • Rozpatrywanie reklamacji, wymiana produktów lub obsługa zwrotów do naprawy
  • Organizacja napraw wykonywanych przez podwykonawców krajowych lub wysyłka do zagranicznych centrów naprawczych
  • Przygotowywanie ofert na pogwarancyjne naprawy serwisowe i realizacja związanych z naprawami celów sprzedaży usług
  • Obsługa przychodzących paczek z reklamacja i wysyłek naprawionych produktów
  • Koordynacja i rozliczanie prac podwykonawców
  • Realizacja celów budżetowych w zakresie
  • Realizacja polityki gwarancyjnej firmy

Doświadczenie i umiejętności, których szukamy:

  • Wykształcenie minimum średnie (wykształcenie techniczne z zakresu elektrotechniki, elektroniki, automatyki, lub podobne będzie atutem)
  • Mile widziana podstawowa wiedza urządzeń i aparatury z zakresu aparatury budynkowej oraz doświadczenie w pracy organizacjach serwisowych
  • Język Angielski – minimum w zakresie czytania dokumentacji technicznej i podstawowej komunikacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność samoorganizacji i priorytetyzowania zadań
  • Odporność na stres
  • Zrozumienie potrzeb klienta
  • Dobra znajomość pakietu MS Office 

Jeśli interesuje Cię:

  • Ciekawa praca w firmie mającej znaczący udział w rynku
  • Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów

... Nie wahaj się i wyślij CV już dziś.

Ogłoszenie archiwalne