Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista/-tka ds. Obsługi Reklamacji
Schneider Electric Polska Sp. z o.o.O firmie
- Bukowno, PolskaBukowno, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Schneider Electric Polska Sp. z o.o.
Bukowno
Bukowno
W Schneider Electric wierzymy, że dostęp do energii i zasobów cyfrowych to podstawowe prawo każdego człowieka. Stwarzamy warunki do poprawy efektywności energetycznej dla każdego, w każdym miejscu i w każdej chwili. Nazywamy to Life Is On. Oferujemy cyfrowe rozwiązania z zakresu zarządzania energią i automatyki, zapewniające wydajność i zrównoważony rozwój.
Specjalista/-tka ds. Obsługi Reklamacji
Lokalizacja: Bukowno
Czy marzysz o pracy w firmie, której działalności przyświeca ważny cel? W firmie, która ceni różnorodność i motywuje swoich pracowników do innowacji i dawania z siebie tego, co najlepsze?
Szukamy osoby na stanowisko Specjalista/t-ka ds. Obsługi Reklamacji do naszego biura w Warszawie. Praca w tej roli będzie związana z odpowiedzialnością za bieżącą obsługę reklamacji i zgłoszeń klientów, a w szczególności w terminowym ich rozpatrywaniem, monitorowaniem statusu, zlecanie napraw podwykonawcom lokalnym i zagranicznym centrom naprawczym.
- Prowadzenie zgłoszeń klientów w systemie Serwisowym
- Rozpatrywanie reklamacji, wymiana produktów lub obsługa zwrotów do naprawy
- Organizacja napraw wykonywanych przez podwykonawców krajowych lub wysyłka do zagranicznych centrów naprawczych
- Przygotowywanie ofert na pogwarancyjne naprawy serwisowe i realizacja związanych z naprawami celów sprzedaży usług
- Obsługa przychodzących paczek z reklamacja i wysyłek naprawionych produktów
- Koordynacja i rozliczanie prac podwykonawców
- Realizacja celów budżetowych w zakresie
- Realizacja polityki gwarancyjnej firmy
Doświadczenie i umiejętności, których szukamy:
- Wykształcenie minimum średnie (wykształcenie techniczne z zakresu elektrotechniki, elektroniki, automatyki, lub podobne będzie atutem)
- Mile widziana podstawowa wiedza urządzeń i aparatury z zakresu aparatury budynkowej oraz doświadczenie w pracy organizacjach serwisowych
- Język Angielski – minimum w zakresie czytania dokumentacji technicznej i podstawowej komunikacji
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność samoorganizacji i priorytetyzowania zadań
- Odporność na stres
- Zrozumienie potrzeb klienta
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Jeśli interesuje Cię:
- Ciekawa praca w firmie mającej znaczący udział w rynku
- Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
... Nie wahaj się i wyślij CV już dziś.
Ogłoszenie archiwalne