Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista/-tka ds. realizacji kontraktów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 19.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    SPECJALISTA/-TKA DS. REALIZACJI KONTRAKTÓW
    Lokalizacja: Warszawa

    Schneider Electric, jako globalny specjalista w zarządzaniu energią i automatyce, zmienia oblicze przemysłu i miast oraz wzbogaca ludzkie życie. Dzięki naszym technologiom zrównoważony dostęp do energii jest możliwy dla każdego, w każdym miejscu i w każdym momencie. W Schneider Electric nazywamy to Life is On.
     
    Schneider Electric to wspaniała firma dzięki wspaniałym ludziom – obejrzyj FILM i przekonaj się o tym na własne oczy!


    Cel stanowiska:

    Praca na tym stanowisku będzie związana z odpowiedzialnością za realizację Kontraktów Serwisowych, a w szczególności z monitorowaniem ich statusu, ustalanie z Koordynatorem Serwisu terminów wizyt Serwisowych, rozliczaniem zobowiązań kontraktowych.

     
    Główne zadania:

    Świadczenie usług dla klientów firmy, a w szczególności:

    • Prowadzenie kontraktów w systemie Serwisowym
    • Monitorowanie terminowości przeglądów, raportów i fakturowania
    • Gospodarka częściami zamiennymi i magazynem serwisowym
    • Opracowanie koncepcji wykonania usługi
    • Przygotowywanie ofert na usługi serwisowe
    • Organizacja usług i interwencji serwisowych
    • Koordynacja i rozliczanie prac podwykonawców
    • Realizacja polityki gwarancyjnej firmy
    • Realizacja celów budżetowych w zakresie sprzedaży usług
    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne z zakresu elektrotechniki, elektroniki, automatyki, lub podobne
    • Podstawowa znajomość urządzeń i aparatury z zakresu UPS, automatyki  i sterowania
    • Doświadczenie w pracy w organizacjach serwisowych  będzie atutem
    • Język Angielski – minimum w zakresie czytania dokumentacji technicznej i podstawowej komunikacji
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Umiejętność samoorganizacji i priorytetyzowania zadań
    • Odporność na stres
    • Zrozumienie potrzeb klienta
    • Dobra znajomość pakietu w zakresie MS Office
    • Prawo jazdy kat. B
    Oferujemy:
    • Interesującą pracę w firmie mającej znaczący udział w rynku
    • Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowych
    • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
    • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie I ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasów oraz nauki języków obcych)