Oferta pracy

Specjalista/-tka ds. wsparcia technicznego z językiem francuskim (zdalnie)

SALES HRO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Dla naszego klienta – międzynarodowej organizacji obsługującej klientów z całego świata, szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista/-tka ds. wsparcia technicznego z językiem francuskim (zdalnie)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • obsługa i wsparcie użytkowników końcowych w zakresie pomocy technicznej w obsłudze komputera/oprogramowania - pomoc oferowana telefonicznie / zdalnie 
  • przetwarzanie przychodzących zapytań ze strony użytkowników
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych ze sprzętem i oprogramowaniem, pocztą e-mail
  • rejestrowanie przychodzących zapytań : od wprowadzenia po zakończenie

POSZUKIWANE KOMPETENCJE

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego (C1) i angielskiego (B2+/C1)
  • umiejętność pracy w środowisku Service Desk / wsparcia technicznego
  • gotowość do pracy zmianowej (zdalnie)
  • umiejętność nadawania priorytetów swojej pracy

OFERUJEMY

  • umowę o pracę na czas nieokreślony : konkurencyjna wysokość podstawy w zależności od doświadczenia
  • pracę w 100procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • pakiet rozbudowanych benefitów : opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, system kafeteryjny (bilety do kina, etc)
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne