Oferta pracy

Specjalista/tka Działu Serwisu

ROBYG

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • nadzór nad realizacją prac związanych z usterkami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi w tym:

  • nadzór w zakresie poprawności dokonywania realizacji gwarancji umów dotyczących inwestycji Robyg,

  • kontrola i gromadzenie wszystkich dokumentów związanych z nadzorowanymi robotami, materiałami budowlanymi, odbiorami i zgłoszeniami od klientów i wykonawców,

  • prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, ewidencjonowaniem i weryfikacją zgłoszeń usterek oraz potwierdzeń ich usunięcia,

  • kontakt i prowadzenie działań z Administratorami inwestycji ROBYG,

  • wstępna ocenę rozwiązań projektowych realizowanych napraw gwarancyjnych,

  • sporządzanie raportów, harmonogramów i innej dokumentacji realizowanych napraw gwarancyjnych,

  • sprawowanie wielobranżowego dozoru technicznego nad realizacją robót naprawczych w tym:

  • kontrolowanie i egzekwowanie wykonania robót od wykonawców w sposób zgodny z umowami,

  • kontrolowanie zgodności przebiegu robót wykonawców i klientów z terminami umownymi,

  • dokonywanie odbiorów technicznych zakończonych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych,

  • nadzór techniczny nad realizacją prac budowlanych w kompetencji Inżyniera Budowy w tym:

  • prowadzenie spraw budowy w zakresie niewymagającym uprawnień budowlanych,

  • ewidencjonowanie i weryfikacja korespondencji z klientami i wykonawcami,

  • nadzorowanie robót pod kątem zgodności z projektem zamiennym wykonawcy i klienta,

  • gromadzenie i nadzór nad wszystkimi dokumentami związanymi z projektami zamiennymi,

  • wykonawcy i klientów, przekazanie projektów na budowę, współudział w opracowaniu projektów powykonawczych do zaświadczeń o samodzielności lokali,

  • nadzór nad całokształtem spraw związanych z ewidencjonowaniem i weryfikacją dokumentacji projektowej, korespondencji technicznej z wykonawcą i klientem, uzgodnienia z nadzorem autorskim i wykonawcą,

  • przeprowadzanie odbiorów technicznych lokali mieszkalnych,

  • przekazanie klientom lokali mieszkalnych do prac wykończeniowych,

  • inwentaryzacja powykonawcza lokali mieszkalnych,

  • współudział w pracach komisji usterkowych i po-usterkowych związanych z przeglądami lokali mieszkalnych,

  • inne polecenia bezpośredniego przełożonego.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne/budowlane/administracyjne/prawo lub w trakcie studiów,

  • doświadczenie w branży budowlanej/deweloperskiej mile widziane,

  • dobra znajomość pakietu Ms Office,

  • dobra organizacja pracy, rzetelność oraz zaangażowanie,

  • umiejętność pracy w zespole.

To oferujemy

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej.

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,

  • Pakiet benefitów pozapłacowych.